På en filt vid en syrén

Inget bloggande på hela helgen, anledningen till det är att i lördags hade jag helt enkelt inte tid. Först var vi på Hamndagen här i Lövskär, sedan på 3 års kalas för Maja och efter det var jag på tjejmiddag, det var så himla trevligt! Igår hann vi ha det lite mysigt på förmiddagen, vi spelade krocket och så satte jag och Theodor oss på en filt vid syrénen och spelade dinosaurie memory, så mysigt. Men sedan fick jag världens migränanfall, tror aldrig jag mått så dåligt, det var verkligen hemskt. Hela eftermiddagen och kvällen höll det i sig, men nu mår jag bra igen, men det blir en lugn dag idag. Hoppas att ni hade en fin helg!
 
 

Kommentarer:

1 Dixi Wonderland:

Ibland så behöver man en paus från bloggen samt att det är sommar :D

Svar: jo visst är det så, men nu berodde det mest på migränen..
Pauline Hurtig

2 Jessica Högberg:

Ser ut som en super mysig dag men fy så jobbigt med migrän 💕

Svar: jo <3
Pauline Hurtig

3 Boel:

Låter mysigt men jobbigt med migrän. Det är verkligen fruktansvärt!

Svar: det var det, ja verkligen
Pauline Hurtig

4 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Sötnosar :)

Jag hade migrän som liten, men lyckligtvis försvann det med åren, men jag vet precis hur det kan vara! :/

Svar: eller hur!
ja har haft det sedan jag var barn, men aldrig så illa
Pauline Hurtig

5 Netti Starby:

Vilken mysig helg förutom att du fick migrän. Gulliga bilder! <3 Kramis

Svar: jo, tack!
Pauline Hurtig

6 Sara Ekman:

Mys <3

Svar: ja <3
Pauline Hurtig

7 Yasmine:

Jag älskar att spela memory, var länge sedan sist så får spela det någon dag snart! :D Usch och fy för migrän, skönt att du mår bättre nu! <3 Kram

Svar: ja så roligt :D ja verkligen,tack
Pauline Hurtig

8 Annie:

Jobbigt för dig med migrän ...<3
Fina bilder! :)

Svar: jo :( tack :D
Pauline Hurtig

9 enna:

Ser så mysigt ut och skönt att ändå ta en liten paus från bloggen:) Kram

Svar: det var det :)
Pauline Hurtig

10 Emma Engström:

Du har verkligen en bra anledning till varför det inte blev något bloggande! Låter helt underbart :D <3

Svar: det var det, förutom migränen då...
Pauline Hurtig

11 lindajanssons - fashion:

Mysigt som bara den ju😍

Svar: ja absolut :D förutom migränen
Pauline Hurtig

12 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Fy så hemskt med sådan migrän :(

Svar: jo :(
Pauline Hurtig

13 Ullie:

mys me kisse oxå o lite spel
fy äremot för migrän avskyr verkligen tur et gick över fortare

Svar: ja :D verkligen
Pauline Hurtig

14 Frida:

Låter supermysigt! Och krocket är så himla roligt

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

15 Hilma Eklund:

Men åh vilka mysiga bilder! Det är ju så sjukt härligt att ta med sig en filt ut och sätta sig i gräset! <33

Svar: tack så mycket, ja verkligen :)
Pauline Hurtig

16 Amanda:

Åh så mysigt!! Så fina bilder! Men migrän är ju inte alls kul :(

Svar: ja :) tack! nej :(
Pauline Hurtig

Kommentera här: