I början av Juli

 
Igår var min fina vän Ellinor här, vi träffas inte så ofta då hon flyttat till Umeå men det är så himla roligt när vi ses. Hon hade med sig en polaroidkamera så vi knäpte lite kort, bla denna på mig och Theodor. Gillar verkligen polaroid, det är som så mysigt.
 
Imorse när jag vaknade var jag så otroligt yr, vet inte riktigt vad det var. Som tur var gick det över under dagen men de var verkligen obehagligt. Idag har vi bara varit ute i stugan, njutit av solen, gått sovpromenad, spelat krocket och kört med den radiostyrda bilen som Theodor fick av sin farmor i present.
 
Imorgon har Jonas önskat att vi andra ska åka och shoppa så han får vara hemma och städa ifred. Vi andra var såklart inte svåra att övertala.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad skönt att yrseln gick över och så kul att ni lekte med kameran. <3 Kramis

Svar: verkligen, ja så roligt! :D
Pauline Hurtig

2 enna:

Härligt med en shoppingdag :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

3 Annie:

Skönt att yrseln gick över<3

Kram

Svar: jo<3
Pauline Hurtig

4 Ullie:

hade u blodtrycks fall eller med sockernivån kanske ? skönt et gick över
är sjuk fick feber så säker därför i feber yror ja sov

Svar: säkert nå sånt, ja verkligen! krya på dig :)
Pauline Hurtig

5 Anita:

Mysigt :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

6 Dixi Wonderland:

Skönt att det blev bättre för dig. Själv blev jag sjuk igår, hade ont i halsen och feber :( Nu är det mest halsen som spökar samt att energin existerar inte :(

Svar: jo! så jobbigt :(
Pauline Hurtig

7 Frida:

Fina:) Och jag håller med, det blir så himla fina bilder med polaroid.

Svar: tack! ja verkligen :)
Pauline Hurtig

8 Emelie Andersson :

Vilket härligt önskemål! :) tacka man ju inte nej till.

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

9 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Jag förstår att det var lätt att övertala er :P

Svar: haha x)
Pauline Hurtig

10 MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Så himla fint med polaroidbilder! Jobbigt med yrsel men skönt att det snabbt gick över <3 Hoppas det blev en härlig shoppingdag! Kram

Svar: eller hur! ja verkligen, det var det :D
Pauline Hurtig

11 Anonym:

Såå fint med polaroidbilder!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

12 Jessica Högberg:

Ha ha, det var en bra deal för imorgon, ska se om jag kan införa den hemma;)

Svar: haha eller hur :D
Pauline Hurtig

13 Ida - foto & häst:

Men så roligt med polaroidkort, de är så charmiga :D Roligt med shopping :D

Svar: verkligen! ja :D
Pauline Hurtig

14 Carolina:

Vilken fantastisk sambo du har då! Så skulle nog inte min sambo säga ha ha. Trevligt att träffa en vän du inte träffat på länge :)

Svar: ja men eller hur haha :D ja jätte :)
Pauline Hurtig

15 Yasmine:

Hahaha vilket roligt önskemål! :D Kram

Svar: haha eller hur :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: