Sjukis

Igår var jag tvungen att gå hem från jobbet. Jag mådde så himla dåligt, förkyld, ont överallt och huvudvärk. Jag köpte hem mat från max som jag la mig i sängen och åt samtidigt som jag kollade på serien YOU. Har ni sett den? Alltså jag vet egentligen inte vad jag tycker.. så jäkla obehaglig men samtidigt så himla bra. Är hemma idag med, mår lite bättre men har ont i huvudet och känner mig som slut. Så idag kommer jag nog att se klart serien, har bara 2 avsnitt kvar, om jag nu vågar se den.. Vet inte om jag längtar eller bävar för att den ska ta slut.
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad tråkigt och hoppas att du snart kryar på dig! Kramis

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

2 Jessica Högberg:

Meeen, tråkigt att vara sjuk! Krya fort <3

Svar: jo :/ tack!
Pauline Hurtig

3 Carro:

Krya på dig! Och jag är också helt fast av YOU, så bra men samtligt otäck.

Svar: tack! eller hur :D
Pauline Hurtig

4 Film&serier bloggen:

Verkar som många gillar serien You - jag är en av dem, sjuk obehaglig men ändå på något sätt bra.

Svar: ja hör alla prata om den. ja så märkligt typ!
Pauline Hurtig

5 Josäfin Andersson :

Älskar YOU! Så jäkla smart och snyggt skriven och uppbyggd, obehagligt verklighets vridet! (also, blev megasugen på max nu haha)

Svar: ja såå bra! :D haha ja så gott
Pauline Hurtig

6 Sara Ekman:

Åh stackare, krya <3 :(

Svar: tack!
Pauline Hurtig

7 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Krya på dig!!

Svar: tackar!
Pauline Hurtig

8 Dixi Wonderland:

Din stackare :( Hoppas verkligen att du blir frisk snart! Jag har inte sett serien men funderar på att börja se den nu när jag inte har så mycket att göra idag. Jag och sambon tittar på Titans tillsammans som också finns på Netflix :D

Svar: tack! :D tror du skulle gilla den :) vad kul!
Pauline Hurtig

9 Sara:

Trist att vara sjuk, hoppas du kryar på dig fort :)

Svar: jo, tack!
Pauline Hurtig

10 Alice Lindström:

Krya på dig!!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

11 Sara:

Å gud vad gott. Kyra på dig

Svar: supergott! tack :)
Pauline Hurtig

12 Yasmine:

Krya på dig! <3

Svar: tack<3
Pauline Hurtig

13 Annika:

Usch vad trist, krya på dig.

Svar: tack!
Pauline Hurtig

14 Amanda:

Usch krya på dig!!

Svar: tack så mycket
Pauline Hurtig

15 Ida - foto & häst:

Åh krya på dig!! Måste se You, alla skriver ju om den haha :)

Svar: tack! ja gör det :)
Pauline Hurtig

16 ullie:

perfekt tycka -synd-om mat mumms

krya på kramar kommer här

Svar: haha eller hur! tack :)
Pauline Hurtig

17 Johanna Utterberg:

Vad smarrigt ändå, men hoppas du kryar på dig fort! :)

Svar: absolut! tack :)
Pauline Hurtig

18 Marielle:

Hört massor om den serien men inte börjat kolla själv än, krya på dig 🤗

Svar: gör det, så bra! tack :)
Pauline Hurtig

19 Matilda Berlin:

Men fyyy! Skickar en stor kyra-på-dig-kram <33

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

20 Therese Bjärstig:

Krya på!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

21 Jeanette:

Jobbigt att vara sjuk, hoppas du blir frisk snart :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

22 Amanda (Swedish Passport):

Men fy så tråkigt, krya på dig! Älskade verkligen You så himla mycket, såg klart hela första säsongen på två dagar, haha!

Svar: ja, tack så mycket! ja men visst var den bra!
Pauline Hurtig

23 ajlimullersandvik.blogg.se:

Krya på dig! Jag har sett två avsnitt :) Otäckt.

Svar: tack! verkligen
Pauline Hurtig

24 Sarah:

Krya på dej :) Maten ser riktigt god ut :) Har hört talas om You och ska väl med kolla in vad det är för nåt snart :)

Svar: tack, det var det! ja gör det :)
Pauline Hurtig

25 Maolion:

Hoppas du kryar på dig snart!!
Åh, jag ÄLSKADE You! Så sjukt bra serie :D

Svar: tack :) ja så bra!
Pauline Hurtig

26 Denise:

När jag först började titta på You kände jag direkt att nej det här är inget för mig, alldeles för obehaglig. Men efter att ha gett den en till chans är jag helt fast....

Svar: ja men kände lite lika dant :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: