Minns tillbaka till sommaren

Imorgon är det en månad sedan julafton och det tycker jag ändå att de känns som. Men att de redan är vecka 4, det kan jag inte förstå, så märkligt tid är ändå. Helt ärligt så är jag rätt less på vintern nu. Jag gillar vinter, julen är ju så mysig. Men även själva vintern, här har vi massor av snö vilket är så vackert, det är roligt med pulka och så men jag tycker vintern är för lång. Vi har haft runt minus 20 grader jättelänge nu, skönt att de börjar bli lite ljusare, men nu vill jag gärna ha vår. Men istället minns jag tillbaka på sommaren. Å alltså vilken sommar vi hade, det var sååå himla härligt, varmt och skönt, vi åt alla måltider ute, Theodor sov allid middag ute i vagnen och vi badade flera gånger om dagen. Så himla underbart alltså! Hoppas denna sommaren blir lika fint.
 
 En av mina favoritbilder från sommaren.
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vilken gullig bild och jag längtar också till värmen! :-D Kramis

Svar: tack :) ja!!
Pauline Hurtig

2 Anonym:

Riktigt härlig bild ju!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

3 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Ja, idag är det lätt att längta tillbaka till varmare tider - fast inte värmen vi hade i somras :P

Svar: verkligen! haha vi hade inte så farligt, här var de bara skönt!
Pauline Hurtig

4 Carro:

Underbar bild! Jag längtar efter snö ja, här på västkusten lägger den sig aldrig 😬😍

Svar: tack! å vi har massoooor
Pauline Hurtig

5 Marielle:

Vi har en riktig skitvinter men jag är glad att vi ibte har massa snö eftersom.häaten inte kan ha snösulor... vart bor Du?

Svar: okej, i Luleå :)
Pauline Hurtig

6 Tina :

Jag håller med dig! Så trött på vintern och kylan nu! Såå taggad på våren! När träden och blommorna börjar blomma, de blir varmare, ljusare solen lyser, fåglarna kvittrar! Man tar långpromenader! Hoppas våren är nära! Förstår att de är en favvobild, så fin! :)

Svar: ja men eller hur!!
Pauline Hurtig

7 ullie:

lilla söta ja men ja vill ha sommar är ingen vintermänniska kallt otäckt o får ont så nä tack :D

Svar: :D ja så kallt
Pauline Hurtig

8 Sara Ekman:

Älskar vintern runt jul, men resten av året får det gärna vara sommar, haha :)

Svar: ja men samma här! fast jag vill ha en liten höst å vår med, men mest sommar
Pauline Hurtig

9 Farmor och svärmor :

Underbar bild på fammos älskade lilla prins ❤

Svar: visst är det :D
Pauline Hurtig

10 Matilda Berlin:

Kunde vi inte ha fått lite mer snö och vinter i December istället? Nu börjar jag bli väldigt sugen på vår känner jag, hihihi! KRAM <3

Svar: vi hade snö redan då, men nu är jag less :)
Pauline Hurtig

11 Frida:

Ja den var riktigt god :D
vilken hräligt bild! Man hoppas verkligen att den svenska sommaren blir lika bra i år.

Svar: tack! ja hopaps :)
Pauline Hurtig

12 Amanda (Swedish Passport):

Men alltså, ja tack till lite sommar nu! ;)

Svar: jaa tack!
Pauline Hurtig

13 Anonym:

Så härlig bild!!

14 Anonym:

Så härlig bild!!

Svar: tack! vem :)
Pauline Hurtig

15 Yasmine:

Älskar bilden! Jag hoppas också att vi får en lika underbar sommar :D Kram

Svar: tack! ja hoppas :D
Pauline Hurtig

16 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Tiden går så fort... Att det redan gått en månad sen julafton

17 Annika:

Vilken härlig sommarbild på Theodor.

Svar: ja visst är det :D
Pauline Hurtig

18 Celine:

En månad?! Lite galet ändå, jag som tyckte att julen passerade utan att jag ens hann lägga märke till den typ haha!

Svar: haha ja tid är så märklig
Pauline Hurtig

19 Emelie Andersson :

Vilken bild 😍 och jäkla vad kallt! Förstår att du lessna :/

Svar: tack! ja brr
Pauline Hurtig

20 Emma Engström:

Vill ha sommar nunu och få känna värmen!! <3

Svar: jag med!!
Pauline Hurtig

21 Jasmine:

Ett fint skrivet inlägg som förmedlar varma känslor.

Svar: Tack för din kommentar.

Kram

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

22 anniepiie:

Våren är så välkommen. :D

Svar: abslut, dock ett tag kvar :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: