Vinterhyn behöver lite kärlek

Theodor somnade så himla fort ikväll, hann bara lägga ner honom så snarka han. Jonas jobbar ikväll å jag har hällt upp naturgodis i en skål, tagit fram min muminmålarbok och tänkte lägga en ansiktsmask. Men mina sheet masks var slut *snyftande*och jag gillar verkligen inte vanlig, tycker det är så jobbigt att tvätta bort. Måste köpa hem nya sheet mask för jag tycker det är såå härligt att ha. Hittade denna sida: www.softskin.se som hade flera olika sheet mask till bra priser, någon som beställt därifrån och vill tipsa om någon speciell? Hittade fler grejer också, en ansiktsolja tror jag verkligen jag skulle gilla. Min vinterhy behöver verkligen lite kärlek.. är så himla torr.
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Så mysigt du har det! :-D Kramis

Svar: hihi ja :)
Pauline Hurtig

2 Louise:

Älskar deras ansiktsmasker! :D

Svar: åh vad kul, då ska jag beställa de :D
Pauline Hurtig

3 Josefine:

Skönt när de somnar så fort! :D

Svar: ja verkligen, för alla inblandade :)
Pauline Hurtig

4 ullie:

åh söta my

det va mest handdtaget som gick sömder innan så inte hela kylen men ändå när de glömmer en men nu är ja glad igen =)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

5 Jessica Högberg:

Men ja, torr!! Hatar den här årstiden...

Svar: ja den är inte snäll mot huden
Pauline Hurtig

6 Sara Ekman:

Jag tänkte prova beställa deras ögonmasker från Softskin, verkar så bra! :)

Svar: vad kul :D jag ska prova!
Pauline Hurtig

7 Matilda Berlin:

Tack för påminnelsen! MVH hon-med-så-vintertorr-hy-man-bara-kan-ha! Hahah! Kram finaste och ha en toppenfredag <3

Svar: åh ja huden är så jobbig nu!! kram! tack detsamma :)
Pauline Hurtig

8 Dixi Wonderland:

Vet att flera har gjort reklam för den hemsidan men har inte provat den själv :)

Svar: okej men då kanske de är bra om folk gjort reklam då :D
Pauline Hurtig

9 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det är ju alltid trist när saker och ting tar slut!

Svar: ja :(
Pauline Hurtig

10 Alice:

Vad mysigt!

Svar: absolut :)
Pauline Hurtig

11 Jeanette:

Låter som en väldigt härlig och mysig kväll :) Sådana behöver man verkligen ibland.

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

12 Maolion:

Härligt med lite egentid sådär :D

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

13 Yasmine:

Härligt att vara lite ensam! Vinterhyn är verkligen inte att leka med, behöver verkligen bli bättre på att ta hand om min hy! Kram

Svar: jo :) ja men verkligen, tur de finns bra produkter!
Pauline Hurtig

14 Annika:

Härligt med naturgodis, ska unna mig lite gott framför TV.n ikväll. Önskar dig en trevlig helg.

Svar: ja så gott :D
Pauline Hurtig

15 Marielle:

Använder också nästan bara sheetmasks 👌🏻

Svar: dom är så bra!
Pauline Hurtig

16 sara:

Vad mysigt det lät :)

Svar: det var det :)
Pauline Hurtig

17 sarah :

tack .. är det en målar bok ??

Svar: ja precis som det står i inlägg :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: