Ett fodral till min bujo

 
Jag har alltid med min bullet journal och har märkt att den nöts lite. Så jag började leta efter ett fodral åt den men hittade som inget. Så jag och mamma sydde ett åt mig. Köpte ett grått möbelsammetstyg och som foder tog vi ett tyg som mamma hade hemma. Tycker att det blev så himla bra! 
 
 
Den är som kuvertformad, med sydda hörn. I locket sydde jag en "liten" ficka där pennan kan vara, perfekt att alltid ha med sig. Men de ryms även 2 pennor på sidan av boken så jag kan ha med om jag ska bort längre eller så.
 
 
Är verkligen sååå nöjd!

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vilket fint fodral! :-D Kramis

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

2 MALIN:

Vad fint! Kram

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

3 emelie andersson:

åh hur fin va inte den då? :) supersnygg!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

4 ullie:

ja va jätte fint
perfekt ju

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

5 Celine:

Så gullig!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

6 Sara Ekman:

Åh så fint o smart :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

7 Matilda Berlin:

Men alltså guuu så fint!! =) KRAM <3

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

8 Dixi Wonderland:

Du skulle gjort ett DIY inlägg om detta :D Alltid roligt att göra egna saker :D

Svar: ja jag tänkte det men de var lite tjorvit haha
Pauline Hurtig

9 Jessica Högberg:

Vilken fin och vilken duktig mamma=))

Svar: tack :D ja hon är bäst!
Pauline Hurtig

10 Frida:

Vad fint det blev! Kul att din mamma sytt det, då är det verkligen bara du som har ett sådant :)

Svar: tack :D ja absolut, dock jag som sytt med hjälp av henne
Pauline Hurtig

11 sara:

Vilken fint fodral :) KRAM!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

12 Bella:

Men oj vad fint! Vad duktig hon är på att sy :)

Svar: tack! dock var de jag som sydde :D
Pauline Hurtig

13 Johanna:

Så fin :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

14 Alice Lindström:

Såååå snyggt!!!!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

15 Sofie:

Så himla fin ju! :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

16 Carro:

Åh vad fint! 😍

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

17 Maolion:

Blev superbra ju :D Kul när man är lite händig och pysslig och kan göra sådant på egen hand!!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

18 Annika:

Oj så fin den blev,verkligen snygg och fin färg. önskar dig en trevlig helg med familjen.

Svar: tack så jäätemycket!
Pauline Hurtig

19 Emma Engström:

Skalet är verkligen himla fint!! <3

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

20 Carolina:

Vilken fin och så fint att ha ett alldeles eget :D

Svar: tack :D ja
Pauline Hurtig

21 Carolina:

Vilken fin och så fint att ha ett alldeles eget :D

22 enna:

Så fint, så kan förstå att du är nöjd :)

Svar: tack så mycket :D
Pauline Hurtig

23 Amanda:

Men åh så fint! 😃

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

24 snyggafilippa.blogg.se:

Men gu så fint!!

Svar: åh tack :D
Pauline Hurtig

25 Jasmine:

Men så fint! Klart att du ska vara nöjd. :)

Svar: Tack för dina ord.

Kram

Svar: tack så mycket :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: