Ny bussplånka

 Min gamla bussplånka har fallit isär, som tur är hade jag några på lager och nu tog jag fram denna, hur söt?
 
Jag känner mig så himla trött och typ irriterad, tror att de är vädret. Jag är nog en katt egentligen. Fast veckan började inte jättebra för imorse vaknade jag av näsblod, inget trevligt uppvaknande direkt. Sedan halkade jag mig mott bussen. När jag kommer fram till jobbet och öppnar mitt skåp så inser jag att jag glömt ta med strumpbyxor (jag hade hämtat ut klänning) så för att slippa gå runt halvnaken så fick jag gå och hämta ut byxa och blus istället, suck. Men efter det gick jobbdagen bra, jag var på akutröntgen idag och vi hade rätt mycket men allt gick bra. När jag kom hem stod Theodor vid fönstret och viftade med en kexchoklad. Sedan sprang han och mötte mig, gav mig en stor kram och sa "vi har köpt den här åt dig". Så söt.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Hoppas att du får mera tur imorgon istället och vilken fin plånka! :-D Kramis

Svar: tack! visst är den :)
Pauline Hurtig

2 Carro:

Så sött! Skönt att vi närmar oss våren nu iallafall! 😍

Svar: ja :D så härligt!
Pauline Hurtig

3 Amanda:

Åh så fin! 😃

Svar: visst är den :D
Pauline Hurtig

4 Ullie:

nej men oj vilken söt så fina har vi inte här är den lite special köpt?

Svar: visst är den! special vet jag inte, den är från muminboden.se :)
Pauline Hurtig

5 Matilda Berlin:

Men guu så söt!! Den passar dig verkligen så himla bra =) kram <3

Svar: visst är den :D hihi eller hur!
Pauline Hurtig

6 Dixi Wonderland:

Alltså usch vilken start på dagen :( Höjdpunkten måste ju ha varit Theodor i fönstret :D

Svar: ja :( gud ja :D
Pauline Hurtig

7 Carolina:

Galet fin! Hade själv en nyss med Lilla My på som jag älskade, men den fall sönder och behövde köpa ny. Till min ledsamhet fanns inget med Mumin, bara Astrid Lindgrens olika figurer, så fick nöja mig med en helt vanlig! :)

Svar: tack :D så roligt med fina :)
Pauline Hurtig

8 Annika:

Skönt att det gick bra på jobbet fast du hade lite otur på vägen. Inte trevligt med näsblod. Mysigt att Theodor stod i fönstret och vinkade. Fin gåva.

Svar: ja :) verkligen!
Pauline Hurtig

9 Johanna:

Så fin till ditt busskort!

vad härligt och komma hem till det :)

Svar: tack :) ja verkligen!
Pauline Hurtig

10 Alice Lindström:

Uscha vad obehagligt att vakna upp med näsblod.

Svar: jo :(
Pauline Hurtig

11 Josefine:

Vilken fin! :)

Svar: visst är den :)
Pauline Hurtig

12 Sara Ekman:

Men åh vad söt han är <3

Svar: ja så himla!! :D <3
Pauline Hurtig

13 Sara Ekman:

Men åh vad söt han är <3

14 Sara Ekman:

Men åh vad söt han är <3

15 Sarah:

Vilken fin och du som älskar Mumin med :) Näsblod är inget kul :/

Svar: ja :D nej :(
Pauline Hurtig

16 Frida:

Jättesöt busskorts-hållare :)
Men oj, det låter inte som något vidare uppvaknade.

Svar: visst är den! nej å samma var de idag :(
Pauline Hurtig

Kommentera här: