Körsbärsblommor

 
Jag ääälskar körsbärsblommor och skulle så gärna vilja åka ner och se när Kungsan blommar. När jag, mamma och Theodor var på ica maxi fick vi synd på körsbärskvistar. En stor "bukett" för typ 50 kr. Jag hade väl inget jättehopp om blommor men de började ganska snabbt att blomma. Sååå himla fint! Några av blommorna ser ni på bilden ovan som min kära sambo har fotat åt mig.
 
Idag har jag jobbet, en bra dag på jobbet. Å vet ni vad, idag fick jag papper på min tillsvidareanställning, så himla kul! Jag har inte direkt varit orolig att jag inte ska få vara kvar men de känns såå skönt att nu vara "fast"! Jonas och Theodor hämtade mig, vi for och handlade och sedan köpte vi mat från Bastard Burgers för att fira min anställning, så himla gott! Efter att ha ätit den goda maten så klippte vi Theodors hår, han har verkligen varit långhårig länge. Han är så kittlig och satt å skrattade hela tiden. Och sa "klart" och "jag är så duktig" haha å ja rätt still satt han. 

Kommentarer:

1 enna:

Så fint

Svar: eller hur!
Pauline Hurtig

2 Carro:

Grattis och vilket mysigt firande! 😍

Svar: tack! ja :D
Pauline Hurtig

3 Netti Starby:

Vad roligt att du fick vara kvar på jobbet och vilken fin blomma! :-D Kramis

Svar: ja alltså de var inget att jag inte skulle få vara kvar :) tack!
Pauline Hurtig

4 ullie:

men va skoj grattis va kul
skulle oxå vara där i kungsan älskar ju dessa kvistar o trä ja me så vackra o vårligt

Svar: tack :D ja verkligen,så fint!
Pauline Hurtig

5 Johanna:

Härligt med en tillsvidaretjänst och klart ni skulle fira.

Körsbärsblommor är så fint, kul de började blommar =)

Svar: ja :D verkligen!
Pauline Hurtig

6 Frida:

åh jag älskar också körsbärsblommor!
Älskar att vandra i Kungsträdgården när alla träden blommar. Sätta sig på Fridays uteservering och bara njuta.
Sen har de ju en av mina favoritställen där med, Harry B James ;)

Svar: ja så vackert! å vill också göra de
Pauline Hurtig

7 Matilda Berlin:

Jag har aldrig sett körsbärsblommen i kungsan och hade som mål att göra det förra året nu när jag faktiskt bor här. Men så var min pojkvän bortrest ett tag och så skulle vi åka in och se dom tillsammans, vilket vi gjorde när han kom hem. Tro inte att det hade blommat över redan då....! Så ledsen jag blev, haha! Men i år, i år missar jag det då inte!! Kram fina <3

Svar: inte jag heller, ser så fint ut! Åhnej, hoppas verkligen du får se i år :D
Pauline Hurtig

8 Marielle:

Åååå!! 😍😍😍 så fint!

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

9 sara:

Grattis till anställningen, och fina kvistar! :)

Svar: tack snälla! :D
Pauline Hurtig

10 dixiwonderland.com:

Åhh förstår verkligen din känsla och grattis till fastanställning :D Min sambo får veta i April om han blir fast. Man har hela tiden en klump i magen men jag hoppas så att han får vara kvar!

Svar: tack :D jag har inte haft någon klump i magen utan känt mig rätt så safe, men såklart superskönt att vara fast :D
Pauline Hurtig

11 Sara Ekman:

de blommorna är så vackra <3

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

12 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh jag älskar också körsbärsblommor :)

Svar: :D
Pauline Hurtig

13 Alice Lindström:

Grattis!!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

14 Amanda Sofi:

Så roligt att du får fortsätta jobba där!

Svar: var aldrig prat om att jag inte skulle göra det men ja :D
Pauline Hurtig

15 Yasmine:

Vad roligt att du har fått fast anställning! Grattis :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

16 Ellen Gräntz:

Skönt att ha det på papper, grattis! :)

Svar: ja :D tack!
Pauline Hurtig

17 Therese Bjärstig:

Så vårligt och fint! Tyvärr så brukar min ha torkat bort utan att gått i blom så jag är lite avis ;-D

Svar: ja :D hm.. vad tråkigt
Pauline Hurtig

18 Sofia Johansson:

Grattis! Vad skönt med en tillsvidareanställning👏👏

Svar: tack :D oja!
Pauline Hurtig

19 Sofia Johansson:

Grattis! Vad skönt med en tillsvidareanställning👏👏

Kommentera här: