En bukett med bebisstrumpor

I slutet av Januri fick vänner till oss en liten son. Igår var vi förbi och lämnade en liten present till dem. Theodor hade ritat en teckning till den lille och jag hade gjort en bukett med strumpor. Man tar 1 par strumpor och sätter i den ena vristöppning runt den andra strumpans tår. Sedan rullar man från tån uppåt och sätter öppningen runt om. Svårt att förklara kanske men det finns säkert videos på youtube. Är inte svårt alls. Sedan satte jag dom på pinnar för att få det att likna en bukett rosor. Av små bebisvantar gjorde jag blad, dessa vantar är verkligen toppen, vi hade sådan nytta av de när Theodor var liten, känns kul att kunna föra tips vidare. Tycker det blev en enkel men rolig och bra grattistillbebisenpresent.
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vilken gullig present! <3 Kramis

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

2 Carolina:

Kreativt och himla fin present!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

3 Alice Lindström:

Men så gullig present!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

4 Carro:

Men så gulligt! 😍

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

5 emelie andersson:

nej vilken fin, du är så sjukt påhittig ;)

Svar: å tack så jättemycket!
Pauline Hurtig

6 Hilma Eklund:

Men åh vad gulligt! :D

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

7 Johanna:

Vilken fin present :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

8 ullie:

mn va fint är så skoj o göra egna paket

Svar: tack, ja verkligen :)
Pauline Hurtig

9 Amanda:

Men åh så söt :D

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

10 Sara Ekman:

Men åh så gulligt!!<3

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

11 Matilda Berlin:

Men alltså guuu vad sött!! Den idén sparar vi utav tvekan inför framtiden!!! KRAM finaste <3

Svar: tusen tack!
Pauline Hurtig

12 Dixi Wonderland:

Du borde skaffa youtube och visa steg för steg hur du gör allt kreativt som du hittar på :D

Svar: åh, tack, jag har faktiskt funderat på de, men känns som de är så himla mycket jobb, men jag tror jag skulle tycka det var kul!
Pauline Hurtig

13 Jessica Högberg:

Vilken fin, rolig och BRA present!! Hoppas helgen varit fin!

Svar: å tusen tack!
Pauline Hurtig

14 Marielle:

Vilken perfekt present!

Svar: å tack snälla!
Pauline Hurtig

15 Yasmine:

Jag ska på babyshower om några veckor och då kan jag ju göra en sån här bukett som present, så perfekt! :D

Svar: vad kul :D
Pauline Hurtig

16 Frida:

vad pyssligt och vad fint det blev! :)

Svar: tack snälla :)
Pauline Hurtig

17 sarah :

åh vad fin =)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

18 Josefine:

Vilken kul present! :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

19 Joanna-livet med psykisk ohälsa:

Vilken rolig ide

Svar: tack
Pauline Hurtig

20 Amanda (Swedish Passport):

Men nej så fantastiskt bra present, detta ska jag helt klart komma ihåg till nästa nytillskott i min närhet! :D

Svar: tack snälla, åh :D
Pauline Hurtig

21 Celine:

Så himla kreativ och gullig present!

Svar: tack så jättemycket!
Pauline Hurtig

22 film&serier bloggen:

Bästa presenten ju, så kreativt!

Svar: tack så mycket :D
Pauline Hurtig

23 Johanna Utterberg:

Superfin present!! :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

24 Anonym:

Åh så trevligt att få i present! Vad pysslig du är! :D

Svar: tack :Dvem? :)
Pauline Hurtig

25 Sara Ekman:

Jisses så kallt ni har!! :O Jag tror också på det övernaturliga, men är säkert som du säger ett snällt spöke <3

26 Jasmine:

En så väldigt fin gåva! Du inspirerar med din kreativitet.

(Sent) Svar: Tack, vad kul att du delar glädje över min bloggs framgång.

Kram

Svar: aw tusen tack!
Pauline Hurtig

27 Jennie:

Så gullig present.

Svar: å tack!!
Pauline Hurtig

Kommentera här: