DIY bullet journal case

 
Minns ni det här fodralet jag gjorde till min Bullet Journal? Jag fick så himla många önskningar om att lägga ut mönster. Men den var lättare sagd än gjord. Jag fick hjälp av min mamma och vi slog helt enkelt ihop våra kloka och fick till den. Visst hade det varit roligt att fota varje steg, eller ännu roligare att filma, men vi kliade oss helt enkelt för mycket på huvudet för det. Jag är verkligen suupernöjd med den. Så jag ville gärna visa er hur jag gjorde så här kommer det ett inlägg med en liten beskrivning. Jag gjorde beskrivningen i papper och det blev verkligen inte snyggt men jag hoppas att ni förstår den!
 

Kommentarer:

1 Carro:

Så fint! 😍

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

2 Johanna:

Kul ni delar med er av mönstret! :)

Svar: vad kul att du tycker det!
Pauline Hurtig

3 Amanda:

Åh så fint! 😍

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

4 Netti Starby:

Vad fint det blev! :-D Kramis

Svar: tack!
Pauline Hurtig

5 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Så fin, gillar verkligen det där enkla :)

Svar: tack! jag med :D
Pauline Hurtig

6 http://siliiins.blogg.se:

Snyggt!!

Svar: tackar!!
Pauline Hurtig

7 sarah :

aaa =/ åh fin väska

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

8 emelie andersson:

Jättekul att du delar med dig, och den är såå fin :)

Svar: vad kul att höra! tack :)
Pauline Hurtig

9 ullie:

blev ju så bra

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

10 Ida - foto & häst:

Men så fint! :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

11 Therese Bjärstig:

Snygg och fiffig! Önskar dig en härlig fredag och helg!

Svar: tack snälla! :D detsamma!
Pauline Hurtig

12 Matilda Berlin:

Hur pysslig är du inte?? Och hur himla bra blev det inte?? Alltså WOW!! Kram fina <3

Svar: aw jag gillar de hihi. Å tack :D
Pauline Hurtig

13 Dixi Wonderland:

Mer DIY på bloggen :D

Svar: kul att du gilla det :D
Pauline Hurtig

14 Hanna:

Åh så snyggt 😍

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

15 Emma Engström:

Så himla smart tips, blev verkligen sugen att testa på!! :D <3

Svar: tack så mycket! vad roligt!
Pauline Hurtig

16 Angelica Wåhlin:

Tack för tips :D

Svar: kul att du gilla det :D
Pauline Hurtig

17 Sara Ekman:

Så fint!! :) Du är så pysslig <3

Svar: tack :D aw <3
Pauline Hurtig

18 Frida:

Ja verkligen :D

Kul att du lägger upp hur du gjorde den! Jag önskar att jag var bättre på att sy.

Svar: tack! det är så roligt och inte så svårt som man kan tro :)
Pauline Hurtig

19 Carolina:

Härligt tips!

Svar: kul att du gillade det!
Pauline Hurtig

20 sara:

Men vad duktig du är, blev ju jätte fint :)

Svar: tack så mycket! :)
Pauline Hurtig

21 Yasmine:

Superfint fodral, kul att du delar med dig av hur du gjorde det också! Kram

Svar: Tack så mycket!
Pauline Hurtig

Kommentera här: