Brunt, beige och guld

Ni kanske minns att jag inte varit nöjd med toalettrummet nere och att jag bestämt mig för att måla om? I julklapp fick vi pengar av mamma till att göra om. Så för några veckor sedan målade jag väggarna i beigefärg för att matcha det bruna golvet. Köpte en ny hylla (var en pytteliten vit innan), nya handdukar, matta och inrednings detaljer. Allt är faktiskt nytt. Jag bestämde mig för att köra på guldiga detaljer och tycker att de blev såååå bra. Att en toapappershållare och handdukshållare kan vara snygga liksom, haha. Den ursöta apan fick jag av mamma i förtidig alla hjärtans dagspresent. Jag hade tittat på den länge och är verkligen helt förälsad i den. Nu skäms jag inte längre över toan och hänvisar inte gäster till att gå på toan uppe nå mer. Jag är verkligen supernöjd.
 
 
Nedan kan ni se hur det såg ut innan. Blåaväggar och brunt golv, alltså va? Nej! Jag skulle nog aldrig valt färgerna som är nu heller, brun, beige och guld om jag liksom fick bestämma helt från början. Men jag tycker verkligen att det blev så snyggt. Det känns liksom som att de ska se ut så här, inte bara att de var så.
 

Kommentarer:

1 Carro:

Så fint det blev! 😍

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Åh vad fint det blev! :-D Kramis

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

3 Frida:

Jag med...
Det blev jättesnyggt :)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

4 anniepiie:

Ser jättefint ut. :D Apan gjorde sig riktigt bra där i hyllan.

Svar: tack :D ja eller hur!
Pauline Hurtig

5 Amanda:

Åh så fint! 😍

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

6 ullie:

ja men alltså med små medel om man säger
det är ju tom inne nu o lägga decorplast på golvet o göra om

blev tio mycket bättre ifall ja får säga det jätte fint vännen

Svar: ja :) tack
Pauline Hurtig

7 dixiwonderland.com:

Härligt att ni blev nöjda :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

8 Matilda Berlin:

Men WOW vilken skillnad!! Det blev verkligen så galet fint!! <3

Svar: tusen tack!
Pauline Hurtig

9 Marielle:

Jättefint! 👌🏻

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

10 Johanna:

Blev kanonsnyggt!

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

11 Emma Engström:

Älskar verkligen kombinationen av färger, så fint när det är ljusa saker då det får rum att se större ut :D

Svar: tack :D ja verkligen!
Pauline Hurtig

12 Alice Lindström:

Vad fint det blev!!

Svar: åå tack så mycket!
Pauline Hurtig

13 Sara Ekman:

Så fint det blev <3

14 Anonym:

Så himla snyggt!!!

Svar: tack :D vem?
Pauline Hurtig

15 Anonym:

Så himla snyggt!!!

16 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Så fina detaljer :) Vi har också en sån toapappershållare

Svar: tack! vad kul!
Pauline Hurtig

17 Johanna Utterberg:

Åh vad fint det blev! :)

Svar: tack!!
Pauline Hurtig

18 Sara :

Så snyggt! Duktig du är!

19 Sara :

Så snyggt! Duktig du är!

Svar: aw tack!!
Pauline Hurtig

20 Ellen Gräntz:

Vilken skillnad! Jättefint ju! Så fint med lite varmare färger också :)

Svar: eller hur!! tack så mycket :D
Pauline Hurtig

21 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Så fint det blev :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

22 Yasmine:

Alltså wow, vilken drömtoa du har lyckats få till! :D

Svar: ååå tack så jättemycket!
Pauline Hurtig

Kommentera här: