Alla hjärtanskvällen

Min alla hjärtansdag har jag ju berättat om. Men jag tänkte faktiskt berätta om kvällen med, då jag och Jonas fick fira. Jag hade tänkt köpa sushi till middag åt Jonas när han kom hem vid 21. Jag äter det inte själv men vet att han älskar de, så de kändes fint. Men de hade inte utkörning och stället jag tänkte köpa från var semesterstängt och jag bröt ihop. Men jag köpte rosor, hjärtchips och jordgubbar att doppa i smältchoklad. Men min mamma lyckades få tag på lite sushi, blev så glad då, ni vet när man har tänkt något för nång och så går det inte, jag blir så besviken. Men vi fick en så mysig kväll när han kom hem, såg breaking bad och åt gotta. Jag fick ett trähjärta som Jonas målat på sin barnkör (hur sött?) och ett ljus som det stod "tack för att du finns" på, så fint. Av Theodor fick jag ett hjärta med marabousshoklad och en ask som det stod "älskar dig" på med tryffel i. Mina älskade grabbar.
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vad mysigt! <3 Kramis

Svar: ja verkligen!
Pauline Hurtig

2 ullie:

förstår han blev glad . det är ju bara för tokigt nör man vill ha det på ett sätt o det inte finns man bryter ihop typ :D

Svar: :D ja men verkligen
Pauline Hurtig

3 Johanna Utterberg:

Vilken tur att ni fann sushi tillslut och så mysig kvällen blev :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

4 Celine:

Aw vad mysigt det blev i slutändan ändå <3

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

5 Emelie Andersson :

Åh vad mysigt! :)

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

6 Frida:

Älskar sushi och Breaking bad! :D
Vet precis hur du menar när man planerat något och så blir det inte som man tänkt. Tur att din mamma fick tag i sushi iafall :)

Svar: :Dja men eller hur :(
Pauline Hurtig

7 Matilda Berlin:

Hur j*kla fantastiskt lät inte det?? Så mycket mys ju!! Kram finaste och hoppas ni haft en fantastisk helg nu!! kram <3

Svar: ja :D tack detsamma!<3
Pauline Hurtig

8 Marielle:

Jag bryter också ihop när det inte blir som jag tänkt 😆 snäll din mamma var som hjälpte dig! 🍣

Svar: ja :( ja verkligen!
Pauline Hurtig

9 Angelica Wåhlin:

Så fin överraskning du fixade :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

10 dixiwonderland.com:

Jag var sån förr. Blev det inte som jag hade panerat så kunde jag explodera i alla möjliga känslor (skrika/gråta osv) men idag släpper jag saker så himla fort. Det är inte värt det men skönt att du lyckades få tag på sushi tillslut :D

Svar: vad skönt att du kan släppa. Ja det gjorde mig glad :)
Pauline Hurtig

11 Jennie:

Så mysigt ni verkar ha haft.

Svar: oja :)
Pauline Hurtig

12 Annika:

Vilken mysig kväll ni fick och vilka fina gåvor du fick av Theodor och din man. Skönt att du fick tag på lite sushi iallafall.

Svar: ja verkligen! :)
Pauline Hurtig

13 Sara Ekman:

Åh vilken mysig kväll o så fint att din mamma lyckades få tag i sushi <3

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

14 Alice Lindström:

Vad fina presenter!

Svar: :D
Pauline Hurtig

15 Carro:

Så söta ni är! 😍

Svar: AW hihi :D
Pauline Hurtig

16 Emma :

Åh så härligt

17 Johanna:

åh vilken tur din mamma fick tag i det, förstår din känsla fullt ut!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

18 enna:

Låter som en mysig och lyckad kväll <3

Svar: det var det <3
Pauline Hurtig

19 Josefine:

Så tur att det löste sig ändå :)

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

20 Jasmine:

Dina uppdateringar är så mysiga! Tack för att du delar med dig.

Svar: Tack så mycket för din kommentar till mitt senaste inlägg om mig och min R.

Kram

Svar: aw tack så mycket! :)
Pauline Hurtig

21 Yasmine:

Vad härligt att du tillslut fick tag på sushi! Vilken underbar kväll ni fick <3 Kram

Svar: verkligen! Ja :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: