Alla ♥ans dag

 
Jag älskar att fira och firar gärna allt som går. Å idag är det ju alla hjärtans dag, en så fin dag tycker jag. Efter att jag hämtat hem Theodor från förskolan så överraskade jag honom med en hjärtballong, oj så roligt att han tyckte det var. Sedan fick han en ask med godishjärtan "åååh dodisärtor!". Efter det tog jag fram 2 stycken paket med små blåa hjärtan på.
 
 
På bilden ovan hade han just sett vad som var i det första paketet. Så glad och nästan lite chokad på bilden nedan och utbrister sedan "paaaaaw patrol, mamma det är en paw patrol bok!!" Det är den absoluta favoriten sen en tid tillbaka och han blev verkligen så glad. I det andra paketet gömde det sig ännu mer paw patrolsaker, en pyjamas och en liten Chase figur. Han älskade presenterna och det är så roligt att se.
 
 
Vi har haft en så mysig alla hjärtans dag eftermiddag jag och min lilla kille. På middag kom även mamma hit så vi firade lite. Nu sover Theodor gott i sin nya pyjamas och jag inväntar min stora kille. Har ordnat lite firande till honom med och hoppas på en fin och mysig kväll med.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vad mysigt ni har haft det och så gulliga bilder! <3 Kramis

Svar: absolut! å tack :D
Pauline Hurtig

2 ullie:

ja va mysigt med kä'rlek gillar oxå fira lite men inte så mycket i år

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

3 Amanda Sofi:

Så fina bilder!!

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

4 Johanna:

Så fina bilder och så fina presenter han fick, så kul och se deras lycka :)

Svar: tack så mycket! ja verkligen :)
Pauline Hurtig

5 Matilda Berlin:

GLAD ALLA HJÄRTANS VÄNNEN!! Stor kram <33

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

6 Celine:

Aw så gulligt! <33

Svar: <3<3
Pauline Hurtig

7 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

Så härliga bilder 😘

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

8 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh så fina bilder :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

9 Sara Ekman:

Åh vad mysigt! Så himla söt <3

Svar: ja :D visst är han <3
Pauline Hurtig

10 Emma Engström:

Jättehärligt att det varit en så bra dag, och jag småler så himla söt han är!! <3

Svar: ja :D åh eller hur, hihi <3
Pauline Hurtig

11 Carro:

Men så söt du är! 😍

Svar: nämen aw tack!
Pauline Hurtig

12 Carolina:

Låter som ett trevligt och mysigt firande! :)

Svar: det var det!
Pauline Hurtig

13 Annika:

Så mysiga bilder, förstår att han blev glad, han är verkligen söt. Tack för kommentaren och ha en trevlig helg.

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

14 Josefine:

Men åh så söt han är! :D

Svar: ja visst är han <3
Pauline Hurtig

15 enna:

Så söt :)

Svar: visst är han :D
Pauline Hurtig

16 sara:

Vilka söta bilder :)

Svar: tack!!
Pauline Hurtig

17 Yasmine:

Så mysigt! Förstår att han blev glad! :D Kram

Svar: absolut! hihi :)
Pauline Hurtig

18 Alice Lindström:

Vad roligt att han blev så glad!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

19 MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Men gud så söt han är och vad mysigt ni hade det!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

20 Angelica Wåhlin:

Så fina bilder, verkligen!

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

21 Emelie Andersson :

Åh vad mysigt <3 kul att han blir så glad!

Svar: absolut <3 ja verkligen!
Pauline Hurtig

22 Emma :

Åh så mysigt :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

23 dixiwonderland.com:

Goaste ungen! Känns verkligen som att han kommer växa upp och bli en omtänksam och trygg pojk :D

Svar: aw <3 tack så mycket, jag tror och hoppas det!
Pauline Hurtig

24 sarah :

åh villka fina bilder

Svar: tack snälla :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: