En kruka med mumin på

Idag har jag, Jonas och Theodor varit hemma i huset (vi bor ännu i stugan). Där har vi fixat och grejat. Vi har byggt en hylla i tvättstugan, kommer bli superbra där! Vi har även planterat om massa blommor, bla 12 st små elefantöronsbebisar. Kolla på den underbara muminkrukan som jag fick av mamma när ja fyllde år, ääälskar den. Å så den lilla guldiga grodan, hur söt? Den andra lilla med mumin är en emaljmugg som jag köpt i London. Börjar faktiskt längta lite tills vi flyttar hem, börjar se framemot höstmyset. Å alla bra tvprogram som börjar igen, nu ser vi idol och sedan ska jag kika på love island, älskar tvhösten!
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vilken fin kruka! <3 Kramis

Svar: visst är den!
Pauline Hurtig

2 Ullie:

nej men va söt o den vita där me ser ja så pluttig
hoppas ni får en fin tisdag kram

Svar: eller hur :D tack!
Pauline Hurtig

3 Carolina:

Åh så himla mysigt att fixa och dona inför att ni flyttar hemåt igen! Så fin emalj mugg och jättefin kruka :D

Svar: ja verkligen :D tack!
Pauline Hurtig

4 Emelie Andersson :

Nej vilken fin! :) så fint ni har gjort!

Svar: eller hur :D åh tack!
Pauline Hurtig

5 petra:

så fina mumin krukor,kram

Svar: visst är dom!
Pauline Hurtig

6 Anita:

Så söt :D

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

7 Dixi Wonderland:

Jag håller med angående tv-programmen! Såg Idol igår och såg även Love Island Sverige. Dock vet jag inte om de var repris men såg att en gammal skolkamrat till mig (Anna-Karin) var med xD Kommer dock inte fortsätta kolla :P

Svar: Anna-karin hette en i årets, inte? jag tycker det är superbra :D iaf förra året!
Pauline Hurtig

8 Annie:

Vad mysigt! Älskar vita krukor, så fina!
Och den med mumin, så söt :)

Svar: jag med! ja visst är dom :D
Pauline Hurtig

9 Ida:

Men åh så söt liten kruka! :D

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

10 Jeanette:

Vad roligt att plantera blommor! Gröna växter gör verkligen så mycket för ett hem :)

Svar: ja :D verkligen!
Pauline Hurtig

11 Celine:

Hur gulligt?!

Svar: visst är det :D
Pauline Hurtig

12 Frida:

Vad fint :) Och jag längtar också efter höstmyset nu!

Tack så mycket :) <3 Bebisen har inte kommit ännu, 3 dagar över tiden nu så jag väntar otåligt här hemma :)

Svar: tack! ja så mysigt!
Pauline Hurtig

13 Emma Engström:

Nej men detta lär ju vara något av det sötaste!! ÅH <3

Svar: visst är dom söta :D
Pauline Hurtig

14 Yasmine:

Så söt kruka :D Kram

Svar: visst är den :D
Pauline Hurtig

15 Angelica Wåhlin:

Men ååh, så skönt att fortfarande kunna bo i stugan!

Svar: ja absolut!
Pauline Hurtig

16 ajlimullersandvik.blogg.se:

Märkligt nog ser jag också lite fram emot höstmyset, trots att jag avskyr hösten.

Svar: jag tycker det är mysigt, bara att den är lite för lång
Pauline Hurtig

Kommentera här: