Vår första youtubevideo

 
I påsk flyttade det ju in en liten påskhare på Theodors rum. Påskharen har gett uppdrag, gjort bus och lämnat presenter. Jag har filmat allt ihop, klippt ihop det till en film som nu finns att se på youtube. Jag grät nästan i slutet av videon. Vi har pratat mycket om att påskharen kommer tillbaka nästa påsk.
 
 
Det är våran första film och jag har bara filmat med mobilen. Men jag tycker att det var väldigt roligt och kommer garanterat att göra fler youtubevideor så prenumerera gärna på kanalen om ni vill se mer av oss.

Kommentarer:

1 Sara:

Men åh vad kul! Så roligt att få se :D

2 Sara:

Men åh vad kul! Så roligt att få se :D

Svar: vad kul att du tycker det! :D
Pauline Hurtig

3 Annie:

Så roligt att få se!
Ha en bra kväll<3

Svar: tack så mycket :D
Pauline Hurtig

4 Ida - foto & häst:

Men så roligt att se en video! Superhärlig :D

Svar: vad kul att du tycker det!
Pauline Hurtig

5 Netti Starby:

Men vad roligt att ni har gjort en video! <3 Kramis

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

6 MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Vad roligt med en video och vad kul med att påskharen flyttade in, så gulligt :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

7 Jennifer:

Vi sysslar också med youtube, så kul är det :D

Svar: jo det var roligt :)
Pauline Hurtig

8 Matilda Berlin:

Men alltså åhhh! Det här kan ju vara det mysigaste jag sett på länge! TACK sötaste för att du delar med dig <3

Svar: aw tusen tack :D<3
Pauline Hurtig

9 Dixi Wonderland:

Din röst var inte alls vad jag hade förväntat mig. Tycker det är så kul när man går från bilder till video för man har alltid en bild i huvudet hur någons röst ska vara. Jag trodde du skulle ha en mycket ljusare röst och sen hade jag glömt av att du bor högt upp i landet xD I mitt huvud skulle du ha Sthlms dialekt av någon anledning xD Men så kul med video :D

Svar: haha jaså, så roligt att man som föreställer sig, kände samma när jag hörde dig första gången x) tack :D
Pauline Hurtig

10 Emma Engström:

Nej men ÅH vad roligt med en youtube-video!! Så himla roligt att se allt pyssel men också få höra din röst, så kul att få en bild av personen bakom bloggen :D <3

Svar: åh tack så mycket :D
Pauline Hurtig

11 Anna (Faster):

Så himla roligt! Fortsätt med detta! 😍😍

Svar: åh tack snälla! :D
Pauline Hurtig

12 Sarah:

Men så roligt :)

Svar: :D
Pauline Hurtig

13 David och Bella:

Vad roligt att få se er :) Tycker att du har gjort en jättebra film :)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

14 Alice Lindström:

Såååsåååå fin video! kul med video, hade inte förväntat mig din röst sådär!

Svar: aw tack så mycket! haha var roligt, så kul att man kan ha sånna tankar x)
Pauline Hurtig

15 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh vad kul med video :)

Svar: :D
Pauline Hurtig

16 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Han är bara för söt!! <3

Svar: åh visst är han <3
Pauline Hurtig

17 Yasmine:

Alltså vilken otroligt mysig video <3 Ser fram emot nästa! Kram

18 Yasmine:

Alltså vilken otroligt mysig video <3 Ser fram emot nästa! Kram

Svar: åh tack så mycket! :D <3
Pauline Hurtig

19 Sara Ekman:

Åh så kul med video, så mysig <3

Svar: ja :) åh tack!
Pauline Hurtig

20 Frida:

Vad roligt! Jag ser verkligen fram emot att pyssla tillsammans med egna barn en vacker dag. Kommer att kika på dina videor då för du gör så himla fina saker :)

Svar: ja så kul! åh tack så mycket :)
Pauline Hurtig

21 Jasmine:

Så roligt att få se videon. Han är verkligen söt, er Theodor. Så gulligt att han tackar så mycket för presenten han får av dig på lördagen. <3

Svar: Tack för kommentaren! Roligt att du också är förtjust i tårtor med mandel, maräng och citronkräm. Jag såg att även du åt en sådan tårta under påsken. :)

Kram

Svar: åh tack så mycket! :D ja han är så fin
Pauline Hurtig

Kommentera här: