Äntligen ledigt

Nu har vi äntligen gått på ledighet. Jag har varit så himla trött och rastlös den senaste tiden. Känner att jag verkligen är i behov av lite ledigt, det ska bli så skönt. Jag och Theodor är lediga till på tisdag, Jonas jobbar måndag men är ledig till dess, så härligt! Vi har en hel del planer men bara roliga saker och så ska vi försöka att bara vara och ta det lungt också. Hoppas även på stunder ute i solen.
 
 
Ingen kan väl ha missat att vi gillar valar och när Newbie skulle släppa valmönstret även i filt blev jag så glad. Igår kom den äntligen in och jag hann smita in på kappahl efter jobbet å köpa den. Visst är den fin? Theodor tycker också det och ville sova under den nu inatt.

Kommentarer:

1 sara:

Skönt med lite ledigt! :) Och vad fin filten var :)

Svar: ja :D visst är den!
Pauline Hurtig

2 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Hoppas att ni får en riktigt härlig påskhelg tillsammans :)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

3 Johanna Utterberg:

Åh så söt filt och hoppas ni får supermysig ledighet tillsammans <3

Svar: eller hur! ja :D<3
Pauline Hurtig

4 Angelica Wåhlin:

Hoppas att ni ska få njuta massa av ledigheten ihop!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

5 Ullie:

så fin filt ja va härligt med lediga dagar njut o ha det mysigt o de har lovat sol massa sol hurra
glad påsk kram

Svar: visst är den! ja :D glad påsk
Pauline Hurtig

6 MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Vad härligt det låter med lite långledig tillsammans! Hoppas ni får en härlig påskhelg. Glad Påsk fina du <3

Svar: verklligen! tack detsamma <3
Pauline Hurtig

7 Dixi Wonderland:

Så härligt att du får vara ledig med killarna :D

Svar: oooja :D
Pauline Hurtig

8 Annie:

Ja så skönt med ledigt!
Hoppas Du får härliga dagar :)

Svar: ja :D tack detsamma!
Pauline Hurtig

9 Alice Lindström:

Vad mysigt med lite ledigt tillsammans!

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

10 Sarah:

Vilken tur att du fick tag på den :)

Svar: ja, men de var jag inte så orolig för :)
Pauline Hurtig

11 Netti Starby:

Härligt att ni är lediga och glad påsk! :-D Kramis

Svar: absolut :D glad påsk!
Pauline Hurtig

12 Amanda Sofi:

Så skönt med ledigt!

Svar: oooja :D
Pauline Hurtig

13 Jessica Högberg:

Nä, det har inte undgått någon;) Ha ha
Glad Påsk!!

Svar: hehe :D glad påsk!
Pauline Hurtig

14 enna:

Så söt filt! Njut nu av ledigheten :)

Svar: visst är den! oja det gör jag :D
Pauline Hurtig

15 Yasmine:

Jag som egentligen avskyr allt som finns under vattnet tycker att det där valmönstret är supersött! Kram

Svar: jaså, men vad kul att du gilla det ändå :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: