TV-hösten

I födelsedagspresent fick Theodor en surfplatta av sin mormor. Han har några Nicke Nyfiken filmer på den (perfekt om vi vill dra oss lite på morgonen), ser youtube ibland och spelar lite spel på den, de finns ju väldigt mycket bra läroappar. Han använder den inte så mycket, men han tycker den är väldigt kul ibland. Den är ju som bra att ha med, på resan var den toppen. På kvällarna tar dock mamman över den och ser på love island. Tycker det är superkul, kollar ni? Jag älskar tv hösten, tycker alltid det är så bra program på hösten. Å så mysigt att tända ljus och krypa upp i soffan under en filt. De jag ser nu är Idol, Paradise Hotell, Klassfesten, Maria Wern, Whalgrens värld och love island då.
 
 

Kommentarer:

1 enna:

så mysigt <3

Svar: absolut!<3
Pauline Hurtig

2 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vilken bra gåva :)

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

3 Johanna:

Är sämst på se tv, gör jag det är det handboll haha :)

Hugo fick ärva sin morfars ipad för 2år sedan när min mor gick bort, men vi har tänkt köpa en ny till honom i julklapp, fast blir nog en android då efter som vi hade det som mobiler både jag å Erik :)

Hugo har med lite spel och så kör han lit epå youtube :)

Svar: haha okej :)
ja det är bra grej, vi har samsung :)
Pauline Hurtig

4 Jonna:

Men vad mys <3

Svar: ja <3
Pauline Hurtig

5 Netti Starby:

Vilken fin present han fick :-D Kramis

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

6 Sara Ekman:

Aa älskar o krypa upp i soffan med filtar o tända ljus o titta på serier :D

Svar: ja så mysigt :D
Pauline Hurtig

7 ullie:

barnpassare säger en del man ja kanske med det hjälper ofta barn att slappna av o vila lite . tycker det är en bra o smidig grej som inte fanns då vi va små

Svar: ja jag säger också det i många fall, i negativ mening,och så använder vi den inte. Ja precis, de gäller att balansera det.
Pauline Hurtig

8 Jessica Högberg:

Perfekt med kombopresent ju;)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

9 Ida - foto & häst:

Så roligt med en platta! Älskar också tv på hösten, eller ja massa serier på Netflix osv haha ;)

Svar: ja så mysigt :D
Pauline Hurtig

10 Matilda Berlin:

Det är ju verkligen perfekt ju!! =) Kram <3

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

11 Dixi Wonderland:

Jag kollar Idol :P

Svar: ser du inte wahlgrens värld? :D
Pauline Hurtig

12 Amanda Persson:

Höst är så bra på det sättet att det börjar massa nya saker på tvn :) kollar också på Whalgrens värld, det är så bra :)

Svar: ja :D eller hur!
Pauline Hurtig

13 Jeanette:

Jag håller verkligen med, så otroligt mysigt att sätta sig i soffan nu på hösten och bara mysa med massa tända ljus och bra tv-program :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

14 Celine:

Har funderat på att se Love Island men det har inte blivit av, ser dock på Paradise Hotel och Wahlgrens Värld :)

Svar: det är så bra! :D vad kul!
Pauline Hurtig

15 Annika:

Vad mysigt han ser ut att ha det.

Svar: oja! :)
Pauline Hurtig

16 Elin:

Åh vilken härlig bild, helt sagolik!! Kram

Svar: tack haha :D
Pauline Hurtig

17 Linda:

Så bra och finns å många bra appar man kan ladda ner för våra barn med :)
Svar: Hihi, tack finaste du!

Svar: ja verkligen! :)
Pauline Hurtig

18 Ellen Gräntz:

Hösten har det bästa tv-utbudet tycker jag! Jag har verkligen blivit besatt av Love Island, hehe...

Svar: ja tycker samma, haha ja jag med xD
Pauline Hurtig

19 Alice:

Håller med om att hösten bjuder på en hel del bra tv! ^^

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

20 Emma :

Åh va mysigt

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: