Min nya favorit film

När jag var liten lästa mamma mycket Beatrix Potter för mig, vi båda älskar historierna och bilderna. När vi såg att Pelle Kanin skulle bli lång spelfilm var de självklart att vi skulle se den. Så för några dagar köpte vi den och vi har redan sett den flera gånger. Den är verkligen så himla bra, alltså den är spännande, den är sorglig, den är rolig och den är såå fin. Vi skrattade så mycket, det är min nya favoritfilm helt klart. Jonas och Theodor tyckte också att den var sååå bra, så kul alltså. Vi har även kvar några böcker men sist på stan så köpte vi denna samlingsbok till Theodor, även den så himla fin. Har ni sinte sett filmen så rekommenderar jag den verkligen!!

Kommentarer:

1 Sara:

Mysigt!

Svar: oja :)
Pauline Hurtig

2 ullie:

mysigt o så söt bok

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

3 Sara Ekman:

Åh vad kul! :)

4 Matilda Berlin:

Men åh! Har inte sett den, så måste verkligen ta och göra det =) Kram <3

Svar: ja göre :D
Pauline Hurtig

5 enna:

Vad kul :)

6 Alice Lindström:

Vad roligt!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

7 Netti Starby:

Den där filmen måste jag också se! :-D Kramis

Svar: ja verkligen en film för dig med kaniner :D
Pauline Hurtig

8 elin:

Vad roligt!<3

9 Dixi Wonderland:

Kul att ni tyckte att den var bra. På Nyhetsmorgon var de kritiska till filmen då dom inte alls tyckte att det efterliknande böckerna :P

Svar: ja :) men va :o jag tyckte verkligen inte så..
Pauline Hurtig

10 Linda:

Åh Pelle kanin är ju så himla mysig! Nu finns det svar på din oerhört svåra fråga i min blogg, hehe.

Svar: ja verkligen :D åh ska kolla!
Pauline Hurtig

11 Jonna:

Så roligt <3

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

12 Alice:

Bra tips på film! ^^

Svar: kul att du gillade det!
Pauline Hurtig

13 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vad roligt :)

Jag har varken sett eller läst Pelle Kanin, men borde kanske göra det ändå :P

Svar: ja :D ja de tycker jag!
Pauline Hurtig

14 Emma :

Den vill jag se, såg reklam för den för nån dag sedan :)

Svar: den är så bra :D
Pauline Hurtig

15 Emma Engström:

Så roligt att ha hittat något man gillar! <3

16 Frida:

Visst :D

ååh de där böckerna känner jag igen! Mysiga!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

17 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Åh, jag har inte sett den så bra tips! :)

Svar: kul att du gillade det :)
Pauline Hurtig

18 Johanna:

Den boken har vi med löst mycket här hemma, vill se filmen, får se om den finns via cmore och se, annars får vi köpa den

Svar: vad kul :) ja jag vet inte om den finns, vi köpte den
Pauline Hurtig

Kommentera här: