Oktober månad

 
Imorgon är det sista september, tänk vad fort tiden går men nu känns det verkligen som höst. Jag har inte så mycket inplanerat för Oktober än men flera roliga saker och så kommer de ju fyllas på eftersom men här är det som står i kalendern nu:
 
6/10 Ska jag och mamma på Pernilla Wahlgrens show, kort glad och tacksam.
8/10 Dansmöte för manusskrivning till dansuppvisning.
19/10 Har Jonas ordnat överraskning för att fira vår 9 årsdag.
20/10 Firar jag och Jonas 9 år tillsammans.
20/10 Konsert för Jonas konsert.
26/10 Är jag ledig så då ska vi hitta på något kul.
27/10 Ska vi på Arcus fyndmarknad, en jättestor loppis.
28/10 Ställs klockan om till vintertid.
Och så ska jag gå på bio med mamma och Theodor och se en ny Pettson och Findus film.
 
Annars blir det nog mycket film och serietittande, läsa bok och dricka varma drycker så mysigt!
 

Kommentarer:

1 Louise:

Men åh va mycket rolig! :D Pernilla wahlgrens show hade jag gärna gått på! :D

Svar: ja jag ser framemot den!
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Vilka roliga planer du har för oktober månad :-D Kramis

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

3 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Ja, månaderna går bara fortfare och fortare!

Du har i alla fall en del kul att se fram emot! :)

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

4 Matilda Berlin:

Det är verkligen galet vad snabbt tiden går!! Men så mycket fantastiskt du har framför dig <3

5 Sara:

hoppas er månad blir jättebra, så söt bild!

6 Sara:

hoppas er månad blir jättebra, så söt bild!

7 Sara:

hoppas er månad blir jättebra, så söt bild!

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

8 Jessica Högberg:

mycket härligt att se fram emot där

Svar: absolut! :)
Pauline Hurtig

9 Dixi Wonderland:

Oktober ser ut att bli en fantastisk månad för er :D Berätta gärna om Pernillas show. Jag ska nämligen se den med min mamma i November :D

Svar: ja :D det ska jag göra!
Pauline Hurtig

10 Emma Engström:

Ihh vad mycket roligt du har inplanerat i oktober! :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

11 Emma Engström:

Ihh vad mycket roligt du har inplanerat i oktober! :D

12 Emma Engström:

Ihh vad mycket roligt du har inplanerat i oktober! :D

13 Elin:

Åh vilket härligt inlägg! Kram

Svar: tack!
Pauline Hurtig

14 Petra:

oj vad mycket roligt du ska göra i oktober.

15 natalia:

Så mycket roligt :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

16 MALIN:

Vilken rolig månad du har framför dig! Kram

17 Celine:

Åååh vad avis jag blir på Kort Glad och Tacksam! Den vill jag också se!

Svar: ja det ska bli kul :D
Pauline Hurtig

18 Emma :

Mycket skoj ni har inplanerat :)

19 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vilka bra planer för oktober! :)

20 Frida:

Mycket kul! :D Och 9 år! Det är inte dåligt det!

Svar: ja :D haha nä :)
Pauline Hurtig

21 Frida:

Mycket kul! :D Och 9 år! Det är inte dåligt det!

22 enna:

Så fina bilder :)

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

23 enna:

Så fina bilder :)

24 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Vilka trevliga planer ni har :D. Skulle verkligen vilja på på Pernillas show jag med :)

Svar: ja :) ja det ska bli kul!
Pauline Hurtig

Kommentera här: