Lilla febriga killen

Igår hade Theodor feber, lilla killen, det är verkligen det värsta när ens barn inte mår bra. Han brukar annars bara somna i vagnen, eller madrass på förskolan på dagarna men igår somnade han i soffan och i mitt i maten. Sedan satt han i mitt knä och sov, så himla mysigt alltså. Blir nog vabb för mig imorgon.
 
Idag efter jobbet for jag direkt till dansen för att vicka i 2 balettgrupper. Så idag har jag inte hunnit träffa Theodor någonting, ursh vad jag hatar det. Men idag har han varit hemma och myst med sin pappa, Jonas tog den här bilden på honom, alltså så rolig hahaha.
 
 

Kommentarer:

1 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Hoppas att han kryar på sig snabbt!!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

2 Ida - foto & häst:

Men stackarn! Hoppas han kryar på sig :)

Svar: ja :( tack!
Pauline Hurtig

3 Ida - foto & häst:

Men stackarn! Hoppas han kryar på sig :)

4 ullie:

men åhh lilla vännen inte skoj krya på

Svar: nej :( tack!
Pauline Hurtig

5 Sara Ekman:

Haha så söt bild :D Hoppas febern försvinner snabbt!

Svar: ja visst är den :D tack!
Pauline Hurtig

6 Netti Starby:

Hoppas att han snart kryar på sig! <3 Kramis

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

7 Alice Lindström:

Men sötisen! Hoppas han blir bättre fort!

Svar: haha eller hur! tack :)
Pauline Hurtig

8 Elin:

Åh hoppas han kryar på sig snabbt!! Kram

Svar: tack kram
Pauline Hurtig

9 Dixi Wonderland:

Hoppas att han mår bättre snart :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

10 Angelica Wåhlin:

Stackarn! Hoppas han kryar på sig snabbt!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

11 Matilda Berlin:

Men lillkillen då! Hoppas han mår bättre snabbt!! <3

Svar: ja tack <3
Pauline Hurtig

12 Jessica Högberg:

Ha ha, bilden! Hoppas han får krya fort<3

Svar: haha ja visst är den söt! tack <3
Pauline Hurtig

13 Therese Bjärstig:

Ja nu är det bacilltider, båda ungarna hostar och snorar, å även jag känner av halsen så nu blir det te och honung!

Svar: ja :(
Pauline Hurtig

14 Louise:

Haha sött! Tråkigt att han blivit sjuk! :/

Svar: eller hur! ja verkligen :(
Pauline Hurtig

15 Sara:

Men så söt bild!

Svar: ja visst är den :D
Pauline Hurtig

16 Sara:

Men så söt bild!!

17 Sara:

Men så söt bild!!

18 Josefine:

Stackarn då :( Hoppas det släpper snart!

Svar: ja :( tack!
Pauline Hurtig

19 Emma Engström:

Han får verkligen krya på sig!!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

20 Johanna:

Hoppas han snart mår bättre :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

21 Frida:

Ja tacos är verkligen bäst! :D

Nej usch vad jobbigt, jag känner mig också hängig idag.. Hoppas han mår bättre snart <3

Svar: ja går mycket nu :(
Pauline Hurtig

22 Frida:

Ja tacos är verkligen bäst! :D

Nej usch vad jobbigt, jag känner mig också hängig idag.. Hoppas han mår bättre snart <3

23 Johanna Utterberg:

Hoppas han kryar på sig fort och vilken söt bild! :)

Svar: tack, haha ja visst är den :D
Pauline Hurtig

24 sara:

Hoppas han mår bättre idag :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

Kommentera här: