Rosa rosor

Ikväll har vi bjudigt på middag hemma hos oss, tacos och stekt bulla med glass till efterrätt, så gott alltså. Det var väldigt trevligt och Theodor var helt tokig och skrattade hela tiden. Vi fick en bukett rosor av Anna och Fredrik och en ros i kruka till förmån för rosa bandet av mamma, så fint. Theodor fick vara uppe lite längre för att varva ner efter allt bus, så Jonas håller på att natta honom nu och när Jonas kommer ner ska vi se Riverdale, vi har ganska just börjat se den serien och tycker att den är så bra! Ser ni Riverdale?
 
 

Kommentarer:

1 Petra:

trevligt med gäster.
fina rosorna var

sv ja det är det verkligen

Svar: oja! :)
Pauline Hurtig

2 enna:

Vilken härlig kväll! Så fina rosor ni fick :)

Svar: absolut!!
Pauline Hurtig

3 Emelie Andersson :

vilken mysig kväll! :)

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

4 Linnéa:

Sååå fina rosor, i min färg och allt <3

Svar: verkligen, ja min favorit färg!
Pauline Hurtig

5 ullie:

men va fina de va
naw ja så mysigt att va me o skratta me alla lilla gos

Svar: eller hur! ja :D
Pauline Hurtig

6 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det där lät gott :)

Svar: det vare! :)
Pauline Hurtig

7 Sara Ekman:

Så vackra! :) Inte sett den serien men hört mycket bra om den så måste se den :)

Svar: eller hur! ja vi gillar den! :)
Pauline Hurtig

8 Dixi Wonderland:

Jag blev så sjukt sur nu när de släppte 3 säsongen av Riverdale för tydligen så släpper dom ett avsnitt åt gången :( Jag som vill mata hela säsongen på 2 dygn!

Första säsongen är riktigt bra men andra säsongen så blev det lite för mycket enligt min smak. Jag trodde serien skulle vara realistisk om man säger så men den är fortfarande bra :)

Svar: åh :( ja vi är på första säsongen men vi har nästan bara väntat på något orealistiskt så kanske inte blir någon chock för oss..
Pauline Hurtig

9 Alice:

Vad fina blommor och yes jag ser Riverdale, sååå bra!

Svar: visst är dom! vad kul :D
Pauline Hurtig

10 Emma Engström:

Rosa rosor är verkligen såå fint! <3

Svar: verkligen!!
Pauline Hurtig

11 Jessica Högberg:

Låter som en mysig och god kväll=) Missat Riverdale

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

12 Netti Starby:

Åh vad mysigt och vilka vackra blommor! :-D Kramis

Svar: :D
Pauline Hurtig

13 Celine:

Så vackra blommor!

Svar: visst är dom!
Pauline Hurtig

14 Ida Lindborg ♡:

Fint!

Svar: eller hur!
Pauline Hurtig

15 JoJo:

åh så fin färg på rosorna :) jag har tänkt flera gånger att jag ska börja kolla på riverdale men har inte blivit av. men nån gång ska jag se den serien :)

Svar: älskar den :D ja rekommenderar den!
Pauline Hurtig

16 Sofija:

Riverdale är så bra!:)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

17 Emelie:

Jaa, tycker också Riverdale är så bra! Har dock inte börjat kolla på senaste säsongen än. Tyckte i och för sig att första säsongen var mycket bättre än andra, men man kan ju alltid hoppas på tredje:)

Svar: vad kul! ja vi är bara på första än..
Pauline Hurtig

18 Josäfin Andersson :

Riverdale är min största guilty pleasure serie haha, efter första säsongen spårar den sönder och blir helt crazy MEN KAN INTE SLUTA KOLLA haha och längtar liksom till varje avsnitt!

Svar: haha vad roligt :D
Pauline Hurtig

19 Jasmine:

Vilka fina rosor - de muntrar upp!

Åh, Riverdale! Jag kollar nu på andra säsongen, tycker mycket om den serien. <3

(Sent) Svar: Ja, den rosa kollektionen på Lindex tycker jag att du ska kika på.

Kram

Svar: ja :D tycker den är så bra!!
Pauline Hurtig

Kommentera här: