November månad

 
Redan har Oktober gått och de är November imorgon. Vi har hunnit få snö och den ligger faktiskt kvar men de är plusgrader och regnar. Jag tänkte nu att vi skulle titta på mina planer för November.
 
6/11 Föräldramöte på Theodors förskola.
9/11 Har Theodor namnsdag.
11/11 Farsdag.
10/11 Har Jonas spelning med sitt band Prematur.
17/11 Afternoon tea.
25/11 Ska vi på dop för Teus.
30/11 Har Jonas och Theodor namnsdag med mellannamnet Anders.
 
Inte så mycket planer än så länge men de kommer säkert, men något jag vill och som är odatumplanerat är att gå på bio. Både med kollegor och se Nötknäpparen och de 4 världarna samt Fantastiska Vidunder med Jonas.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vilka mysiga planer du har! :-D Kramis

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

2 Jessica Högberg:

Skönt med lite hål i almanackan

Svar: jo :)
Pauline Hurtig

3 Delila:

Ha en fin kvälL!

Svar: tack detsamma!
Pauline Hurtig

4 Linnéa:

Åh, vad jag älskar sånna fotokalendrar <3

Svar: jag med :D
Pauline Hurtig

5 Louise:

Roliga planer ändå :)

Svar: absolut :D
Pauline Hurtig

6 Sara Ekman:

Mys med afternoon tea, älskar det! :)

Svar: ja det ska det bli :)
Pauline Hurtig

7 Sarah:

Så mysigt med bio :)

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

8 ullie:

nötknäpparen verkar lite skoj
ja nov redan känns ändå inte så
så fin bild kram

Svar: ja speciellt för mig som dansar :D
Pauline Hurtig

9 Dixi Wonderland:

Jag vill också se de filmerna :D

Svar: längtar :D
Pauline Hurtig

10 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh jag älskar biobesök har också funderat på de du skriver om :)

Svar: ja så kul :D
Pauline Hurtig

11 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Ja, tiden går fort! Bara två månader kvar att detta år!!

Svar: ja herregud
Pauline Hurtig

12 Matilda Berlin:

Helt sjukt att det redan är November! Hoppas den blir fantastisk vännen <3

Svar: ja verkligen! tack detsamma!
Pauline Hurtig

13 Emelie Andersson :

Bra planer än så länge :) hoppas din november blir toppen!

Svar: ja :) tack detsamma!
Pauline Hurtig

14 Emelie Andersson :

*

15 enna:

Afternoon tea låter så kul ju :)

Svar: ja det tror jag det blir :)
Pauline Hurtig

16 JoJo:

kul att du har lite saker att se fram emot denna månaden :) det har jag också! jag tror att det här kommer bli en bra månad.

Svar: ja :) vad roligt!
Pauline Hurtig

17 anniepiie:

Åhh afternoon tea låter trevligt. :D

Svar: ja det blir det nog :D
Pauline Hurtig

18 iseedee:

Mysiga planer framöver. :D

19 Johanna:

Låter som trevliga planer än så länge :) Saker och ting brukar fyllas på efterhand.

20 natalia:

Låter som att ni har en mysig månad framför er :D

Svar: ja det blir det nog :)
Pauline Hurtig

21 ebba:

gullig kalender :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

22 Josäfin Andersson :

men va go kalender :D

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: