Målat Theodors lilla kök

Under förra veckans VAB målade jag om en köksbänk i grått, det blev så himla snyggt alltså! Men jag fick massa färg över. Jag kom då på att jag skulle måla Theodors lilla kök. Vi har varit inne på det innan men eftersom vår köksbänk var träfärgad så tänkte vi att hans kök också skulle vara det eftersom det också står i köket. Så nu när jag målade om köksbänken passade det ju så bra att måla om hans med. Å jag tycker det blev sååå himla bra! Han fick köket i julklapp av sin mormor förra året och har lekt så mycket i det, han brukar laga mat när vi lagar mat och så, så mysigt! Han har lekt där ännu mer nu sen jag gjorde om det, så roligt. 
 
 
Det är alltså ikea köket duktig som jag gjort om och här nedan ser ni en produktbild från ikea på hur den såg ut innan. Jag slipade allt träfärgat och målade det grått och så satte jag marmordekorplast på själva bänken. Visst blev det bra?!
 
 

Kommentarer:

1 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vilket sött litet kök han har :)

Svar: ja visst är det! :)
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Vad fint det blev! :-D Kramis

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

3 Emma Engström:

Åh nämen så tjusigt! :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

4 Jessica Högberg:

Så himla fint!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

5 Linnéa:

Men wow, gud vad fint det blev, mycket finare än ursprungliga färgen. <3

Svar: tusen tack :D
Pauline Hurtig

6 enna:

Älskar att se när man gör om Ikea köket :) Så fint

7 Josefine:

Så fint det blev! :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

8 Tina:

Sv: tack så mycket! Är också helt förtjust i Emmaljunga! Älskar dom, så fina och så sköna att köra 😍 och säkra och bra👍 Det blev ju verkligen jättefint!! Så duktig du är! Stor skillnad ju! Förstår att du blev nöjd😍

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

9 ullie:

ja det gjorde min syster oxå så mycket finare tycker jao passar in mera

Svar: :)
Pauline Hurtig

10 Johanna Utterberg:

Så fint det blev!! :)

Svar: tack så mycket :)
Pauline Hurtig

11 Dixi Wonderland:

Vilken skillnad :D

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

12 Sara Ekman:

Så fint :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

13 Photo by E M E R E L L A:

Åhh så himla fint det blev! :)

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

14 My Nordqvist:

Så fint det blev :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

15 Jeanette:

Det blev verkligen jättefint! :)

Svar: tack så mycket! :)
Pauline Hurtig

16 Carolina:

Så mycket finare du nu har gjort!! :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

17 Alice:

Men så gulligt! Det blev riktigt snyggt!

Svar: tack så mycket :D
Pauline Hurtig

18 Frida:

Blev jättefint! Vad pyssligt av dig :)

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

19 Johanna:

Blev jätte snyggt!

Svar: tack så mycket :D
Pauline Hurtig

20 Anonym:

snyggt!!

21 Anonym:

snyggt!!

22 Therese Bjärstig:

Verkligen snygg makeover!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

23 Jasmine:

Resultatet blev himla fint. Bra jobbat!

Svar: Tack för din kommentar.

Kram

Svar: Tackar!
Pauline Hurtig

24 M:

Så fint! Vilken är den grå färgen?

Svar: tack! panduro vintage matt :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: