Julklappsverkstan är i full gång

Jag älskar ju att köpa och slå in julklappar. Jag är faktiskt nästan klar redan, känns lite tråkigt men jag har en del julklappar kvar att fixa, så jag klarar mig ett tag till! De flesta klapparna går så klart till Theodor och jag tänkte ta och visa er en redan nu. Inte från mig utan från Findus. Hihi Theodor älskar Findus och har ett gosidjur som han vill sova med så jag tänkte att denna klapp får vara från honom. Passande då Sven Nordqvist som skapat Findus har ritat den här boken.
 
 
Jag älskar Sven Nordqvist illustrationer, de är så mycket små roliga detaljer, man kan titta i timmar bara på en bild. Han ritar ofta en vanlig sak men ger den en helt ny innebörd vilket är så roligt. I denna nya boken är det ingen text utan bara bilder, så man kan hitta på själv. Jag tror att Theodor kommer älska att upptäcka denna boken.

Kommentarer:

1 znogge:

Den boken läste jag precis om. Tror det var ett klokt val!

Kram

Svar: vad kul! ja den är så kul :D
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Vilken fin bok och jag har inte ens funderat på julklappar :-D Kramis

Svar: eller hur! okej :)
Pauline Hurtig

3 Anonym:

Åh vad roligt! Jag har börjat köpa julklappar men inte börjat slå in ännu ;)

Svar: ja :D så kul!
Pauline Hurtig

4 Linnéa:

Men jösses, så här tidigt...jag börjar aldrig före december 😂

Svar: haha jag gillar att vara ute i god tid :)
Pauline Hurtig

5 MALIN:

Men gud vad mysigt! Älskar julen! Kram

Svar: jag med :D
Pauline Hurtig

6 Petra:

åh vad mysigt har också börjat köpa mina julklapp är ute i god tid.

sv får ser den serien och ser om jag fastna för den.

Hoppas du har haft en bra helg

Svar: så kul!
Pauline Hurtig

7 Louise:

Själv är jag alltid klar med julklapparna i sista sekunden! ^^

8 My Nordqvist:

Så fint!! Och en annan har inte en börjat fundera på jul än haha!

Svar: tack :D haha nä vi är alla olika :)
Pauline Hurtig

9 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Så mysigt med julklappar :) Älskar att pyssla med klappar!

Svar: ja jag med :D
Pauline Hurtig

10 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Oj, du har börjat tidigt då :P

Svar: ja det gör jag alltid :D
Pauline Hurtig

11 ullie:

men åhh va??! men oj .
men ja jag är ju sån där så man ger pakenten innan jul ändå sen ha ha

ha en jätte fin måndag

Svar: haha ja, nej gud det är ju så mysigt att öppna tillsammans på julafton
Pauline Hurtig

12 Dixi Wonderland:

Oj är du nästan klar redan? :o Jag tror vi har ca 10 julklappar att köpa fortfarande och då har vi redan köpt till 4-5 familjer xD

Svar: haha ja men jag hittar bara mer och mer xD
Pauline Hurtig

13 Veronika:

Vilka fina paket och det får en att inse att julen snart är här! Tack för boktipset,ska inhandla den boken till mitt barnbarn som är 2 år. Härlig blogg.

Svar: tack så mycket! ja det går fort :) jag tror den kommer älskas av min 2 åring :D tack snälla.
Pauline Hurtig

14 Jessica Högberg:

Vilken fin! Blir kanske inga julklappar i år... Lillebror har inte barnen...

Svar: eller hur! vad synd :(
Pauline Hurtig

15 Emelie Andersson :

Åh vad roligt och så fint :)

Svar: ja :D åh tack!
Pauline Hurtig

16 Elin:

Åh men så mysigt!! Älskar julen och julklappar är det finaste jag vet <3

Svar: jag med :D
Pauline Hurtig

17 Sara:

Men åh så fint!!

18 Sara:

Men åh så fint!!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

19 Sara:

Men åh så fint!!

20 Johanna Utterberg:

Åh så fin bok, verkligen en fin julklapp! :)

Svar: eller hur :D tack!
Pauline Hurtig

21 Sarah:

Så kul att du ger honom en julklapp från Findus :)

Sv: Det hade varit kul om du hade kollat på mig i årets Bonde söker fru :)

Svar: hihi :D
Pauline Hurtig

22 Emma Engström:

Så skönt att snart vara klar, måste helt klart börja med detta! Är liksom stressad varje år 😂

Svar: tycker det känns tråkigt att snart vara klar haha, men jag brukar alltid hitta mera :D
Pauline Hurtig

23 Tina:

Sv: vad kul att du tyckte om både min och Emelies bestie tag😍 men oj, är du nästan klar med julklapparna? Jag har inte ens börjat! Jag brukar vara rätt tidig, men inte riktigt så tidig! Men vad härligt! Älskar julen! Kram!<3

Svar: ja :D jag med :D
Pauline Hurtig

24 Mirre :

Oj så fint du slår in och bra jobbat att vara klar

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

25 Matilda Berlin:

Men hur sött?? Och så imponerande att du redan är igång. Jag som var nöjd över att jag har öppnat ett tomt dokument med rubriken "Julklappar 2018", haha! Kram fina <3

Svar: eller hur! åh tack! haha jag har också ett sådant dokument :D
Pauline Hurtig

26 Sara Ekman:

Det är så kul att slå in paket :D

Svar: ja verkligen!
Pauline Hurtig

27 Alice:

Vilken fin bok!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

28 Jeanette:

Vilken bra present :) kommer nog bli uppskattat

Svar: eller hur! ja det tror jag :)
Pauline Hurtig

29 Angelica Wåhlin:

Åh, jag älskar att köpa julklappar MEN jag är verkligen sååå dålig på att slå in, haha ..

Svar: jag älskar båda :D
Pauline Hurtig

30 anneli:

Slå in julklappar är utan tvekan bland det roligaste :)

Svar: Håller med!
Pauline Hurtig

31 Jasmine:

En så rolig julklapp! Väldigt fint inslagen, jag gillar detaljerna. :)

(Sent) Svar: Tack för kommentaren.

Kram

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

Kommentera här: