Godis på en måndag

Redan på söndagen blev jag så himla godissugen, så efter jobbet igår for jag direkt till hemmakväll och köpte en stor påse med gotta. Dock fick jag så ont i huvudet under dagen, typ migrän. Jag brukar ofta få det när jag jobbat heldag, ska gå och kolla upp det.. tänker om det kan vara av skärmarna. Så det blev inte så mycket måndagsmys utan tidigt i säng. Men lite godis hann vi äta i alla fall, å så fanns det ju kvar til mig nu hihi. Passar på nu när Theodor sover, inte för att vi är strikta utan äter om vi har mysigt och är sugna. Är ni strikta med enbart lördagar?
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad bra att du ska kolla upp dig och jag är också sugen på godis :-D Kramis

Svar: jo :) åh det är ju så gott!
Pauline Hurtig

2 Emma Engström:

Usch fö migrän, hoppas det inte kommer så ofta! Man ska verkligen unna sig vare sig det är måndag eller en lördag :D <3

Svar: ja :( håller med :D
Pauline Hurtig

3 enna:

Migrän är ju så jobbigt! Tycker personlige att det ska vara måtta på det, men jag är inte så petig vilken dag det är ;)

Svar: ja :( jo lite så är väl jag med :)
Pauline Hurtig

4 Annika:

Ha, ha. Jag har lördag lite nu och då i veckan. Oavsett lördag eller måndag.

Svar: haha ja samma här :D
Pauline Hurtig

5 Louise:

Är man sugen på godis så är man! ;D

Svar: haha eller hur!
Pauline Hurtig

6 Linnéa:

Åh, I want candy :)
Ja, men jag älskar verkligen inredningstidningar, man får så mycket roliga idéer <3

Svar: :D
Pauline Hurtig

7 Iselin Renée:

Så godt :D

Svar: oja!
Pauline Hurtig

8 Carolina:

Gott! Det är alltid lite extra lyxigt att få äta på en vardag måste jag få säga :D

Sv; tack snälla, hoppas också på det :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

9 Camilla Persson:

Åh vad gott! Här har det blivit godis varje dag i månader 😅 Dock dags att bli mer duktig på att hålla igen nu ☺️

Svar: haha ja risken är ju att de blir för mycket
Pauline Hurtig

10 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Jag har ju inga barn, men försöker undvika godis under veckorna.

Minns hur härligt det var med just lördagsgodis, och det är något som lär en tålamod :)

Svar: okej, ja så kan de ju också vara, men jag känner att de blir så himla triggat med just lördag, om man liksom inte har mys just på lördagen
Pauline Hurtig

11 natalia:

Härligt med lite måndagsmys<3

12 ullie:

man kanske inte ska säga men ja har lite peng kvar
men åhh va sugen man är när peng är slut likso så ja i helgen smäller det igen hi hi

13 My Nordqvist:

Mums ju :D Är man sugen så är man sugen ;)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

14 MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Ibland är det omöjligt att stå emot :p

Svar: haha ja jag försökte inte så mycket heller xD
Pauline Hurtig

15 Matilda Berlin:

Bästa med att vara vuxen ju! att få äta vad man vill när man vill, hihihi! Kram fina <3

Svar: haha ja :D<3
Pauline Hurtig

16 Dixi Wonderland:

Jag äter vad jag vill när jag vill :P

Svar: så underbart :D
Pauline Hurtig

17 Jessica Högberg:

Jobbigt med migrän...

Svar: ja :(
Pauline Hurtig

18 Alice:

Jobbigt med huvudvärk!

Svar: väldigt :(
Pauline Hurtig

19 Sarah:

Så jobbigt med migrän, det brukar jag med ha :(
Jag äter godis när jag är sugen på det :)

Svar: åh :( :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: