En pyjamas med spöken

 
Theodor sover nu gott i sin säng, i sin söta pyjamas med spöken, så passande nu till Halloween. Han var så trött och somnade jättefort. Igår jobbade jag kväll så vi sov hos min mamma eftersom att Jonas är i Stockholm. Bilderna är tagna i söndags när jag tog upp honom till mig, jag hatar verkligen att sova själv. Jonas har varit i Stockholm sedan i Lördags på jobb å jag har saknat honom så himla mycket, men nu sitter han på flyget hem. Jag var så rädd att flyget skulle bli inställt pågrund av stormvarningen men de verkar gå bra, ser tillomed ut som att de kommer landa före beräknad tid. Å vad jag längtar, ska ta och duka fram lite gotta och sätta igång så Riverdale står redo.
Happy Halloween på er!

Kommentarer:

1 Iselin Renée:

Det var en veldig søt pysj :)

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

2 Annelie:

vilken söt pyjamas <3

Svar: ja visst är den!
Pauline Hurtig

3 Emelie:

Åh, den pyjamasen hade vi till vår dotter för några månader sedan! Hur söt som helst! Fast vi lyckades ju inte tajma den med Halloween förstås...:)

Svar: vad kul :)
Pauline Hurtig

4 Linnéa:

Men guuuud så söt 😊

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

5 MALIN:

Men gullis! Så fin pyjamas! Kram

Svar: :D
Pauline Hurtig

6 Netti Starby:

Så himla söt! <3 Kramis

Svar: :D <3
Pauline Hurtig

7 MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Vilken fin pyjamas!!

Svar: visst är den :D
Pauline Hurtig

8 Johanna:

Så fin pyjamas! Sådan hade Hugo när han var bebis. Nu vägrar han pyjamas...

Svar: tack! vad roligt, åh men de är så gosiga utan hud mot hud
Pauline Hurtig

9 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Den ser gosig ut :)

Svar: :)
Pauline Hurtig

10 Emma Engström:

Men naan så sött! :D <3

Svar: eller hur :D<3
Pauline Hurtig

11 ullie:

åhh lilla mysis så fin den va o ja pojken oxå hi hi
kramar

Svar: :D
Pauline Hurtig

12 Dixi Wonderland:

Jag tänkte också se Riverdale igår men då släpper de inte nästa avsnitt förrän 8 November...

Svar: ärsh då, vi är fortfarande på säsong 2 :)
Pauline Hurtig

13 Matilda Berlin:

Men guuu så söt! Kan dom inte göra sånna i min storlek med?? Kram fina <3

Svar: haha eller hur! :D
Pauline Hurtig

14 Emelie Andersson :

Vilken söt pyjamas :) och vad trevligt att din kärlek kommer hem :)

Svar: visst är den :) oooja!
Pauline Hurtig

15 ebba:

guu så söt :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

16 enna:

Så söt :)

17 Alice:

Åh vilken söt pyjamas!

Svar: visst är den :)
Pauline Hurtig

18 My Nordqvist:

Åh så söt!! :)

Svar: :D
Pauline Hurtig

19 Linda:

vilken söt pyjamas!

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: