Theodore's home

Nu har all snö regnat bort och vi har flera plusgrader, jag blir verkligen som en katt när de är regnit, vill bara ligga under en filt. Men jag har även ont överallt så jag undrar om jag håller på bli sjuk. Höften tror jag dock beror på något annat, den gör så galet ont, en läkarkollega trodde att de kunde vara trokanterit så jag smörjer med ipren vilket lindrar lite. Annars är det bra så skönt och mysigt att Jonas är hemma igen, med sig från Stockholm hade en han present till mig, denna uuunderbart söta Bukowskinalle. En panda som heter baby Jie Jie. Så söt, extra roligt då den kommer från min favorit affär som ligger i gamla stan med det passande namnet Theodore's home.
 

Kommentarer:

1 Linnéa:

Men sååå söt panda <3

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Hoppas att det går över och vilken söt panda du fick! :-D Kramis

Svar: tack! visst är den :D
Pauline Hurtig

3 Alice:

Åhh vad söt!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

4 My Nordqvist:

Hoppas du slipper bli sjuk!!!

Svar: tack dock är jag det nu :(
Pauline Hurtig

5 ullie:

åh stackare med ont
ja har ju det alltid så sch kramar om o hoppas på bättring
o pandan så söt

Svar: jo :( ja visst är den :D
Pauline Hurtig

6 Jessica Högberg:

Det var en gosig kramis när man är lite sjuk, krya fort!

Svar: eller hur :D tack!
Pauline Hurtig

7 Dixi Wonderland:

Håller tummarna för att du inte ska bli sjuk :*

Svar: tack! är dock redan där :/
Pauline Hurtig

8 Matilda Berlin:

Men alltså guuuu vad söt <3

Svar: eller hur :D <3
Pauline Hurtig

9 Delila:

Ha en underbar fredag!!

Svar: tack detsamma!
Pauline Hurtig

10 Sara Ekman:

Hoppas inte du blir sjuk, men är ju de tiderna nu :( Har själv varit förkyld över en vecka, så himla långdraget :/

Svar: ja jag har tyvärr blivit det :( åh :(
Pauline Hurtig

11 Tina:

Sv: ja de var jättemysigt 😍 ne usch, tycker inte heller om de här regniga och ruskiga vädret! Hoppas du känner du bättre snart! 😕 jättesöt panda😍

Svar: tack, eller hur :D
Pauline Hurtig

12 Louise:

Men gud vilken söt! :D

Svar: ja visst är den :D
Pauline Hurtig

13 JoJo:

jag håller tummarna för dig att du inte ska bli sjuk <3

Svar: tack! är tyvärr så nu :(
Pauline Hurtig

14 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Den är helt ljuvlig :D. Älskar de där nallarna de är bara så himla goa verkligen :). Gulligt att du fick den :). Hoppas du blir av med smärtan snart, är det muskulärt eller sitter det i benet?

Svar: ja visst är den :D jag med! det är en inlammation i leden typ :)
Pauline Hurtig

15 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Hoppas att det onda går över!!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

16 Johanna Utterberg:

Hoppas du slipper bli sjuk! Ha en fin helg :)

Svar: tack! å detsamma till dig :)
Pauline Hurtig

17 Sara:

Men gud så söt! Krya på dig!!

Svar: visst är den! å tack
Pauline Hurtig

18 Sara:

Men gud så söt! Krya på dig!!

19 Sara:

Men gud så söt! Krya på dig!!

20 Sara:

Men gud så söt! Krya på dig!!

Kommentera här: