Lilllördagen

Igår var jag med några fina kollegor på pinchos och sedan på bio. Vi hade verkligen så mysigt och trevligt, det var så roligt att träffas utan sjukhusscrubsen. Å pinchos är ju så gott, älskar den restaurangen, hela konceptet och inredningen, så mysigt och fint! Sedan gick vi då på bio, vi hade egentligen tänkt se nöttkäpparen (vilket jag nämt här) men den har slutat gå här, så himla tråkigt, måste se den sen när den kommer ut. Så istället såg vi "A star is born". En film jag hört mycket bra om, och jag tyckte också att den var jättebra och fin. Dock tyckte jag den var lite platt.. Å sorglig, har väldigt svårt för sånna genom cheesykärleksfilmer med ett tragiskt slut, men väldigt fin och ändå sevärd film. 
 

Kommentarer:

1 enna:

mmm....vad gott

Svar: oooja!
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Vad mysigt och så himla gott! :-D Kramis

Svar: ja verkligen :D
Pauline Hurtig

3 ullie:

men alltså ja har aldrig varit på pinchos min kompis älskar det men ja e nog mest på thai mat fniss
kramar o fin morgondag

Svar: jag älskar pinchos :D
Pauline Hurtig

4 Tina:

Sv: vad skönt att bältet hjälpte dig så mycket! Hur mycket och ofta hade du de? Du sov inte med de va?har du några tips på hur man kan ligga och sova för underlätta?
Gud vad mysigt! Pinchos är såå gott! Mysigt med bio med😍

Svar: så ofta jag kunde, men inte på natten nej. Jag låg på sida med en kudde mellan knäna.
ja :D
Pauline Hurtig

5 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Åh, bio var det länge sen man var på!

Svar: jag har varit 3 gånger i höst och har en till planerad :o före de var de typ år sedan
Pauline Hurtig

6 Matilda Berlin:

Men guuu så mysigt det låter!! Så viktigt att faktiskt ta tid till sånt ibland =) Kram fina <3

Svar: ja verkligen :D
Pauline Hurtig

7 Sara Ekman:

Åh vilken mysig kväll <3

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

8 sara:

Åh så gott, älskar pinchos! :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

9 Dixi Wonderland:

Ni måste ha en jätte bra Pinchos där ni bor för vår här i Trollhättan är allt annat än bra. Blir aldrig nöjd med maten när jag är där :(

Svar: jaså vad tråkigt..
Pauline Hurtig

10 Jeanette:

Vilken mysig kväll :) Den filmen vill jag verkligen se, den verkar riktigt bra

Svar: absolut! ja den var bra :)
Pauline Hurtig

11 Jessica Högberg:

Pinchos, är det där man beställer i en app, hämtar allt själv och sen blir tillfrågad om man vill lägga 15% i dricks?

Svar: jajemän!
Pauline Hurtig

12 Celine:

Haha okej då tror jag inte att jag ska se "A star is born" får bara panik av sådana kärleksfilmer! Men Pinchos låter sååå mysigt!

Svar: alltså den var ändå bra men...de äre :D
Pauline Hurtig

13 emelie andersson:

Åh vad gott, blev så sugen på pinchos nu :)

Svar: ja så gott!
Pauline Hurtig

14 JoJo:

vad mysigt med pinchos och ett biobesök :) jag och några kollegor ska på pinchos nästa lördag.

Svar: ja :D vad mysigt!
Pauline Hurtig

15 Jasmine:

Låter som att ni hade en lyckad kväll! Jag är också förtjust i Pinchos-restaurangerna. :)

(Sent) Svar: Tack för din kommentar.

Kram

Svar: verkligen :D
Pauline Hurtig

16 Jessica Högberg:

Ha ha, har svårt att förstå hypen... ;)

Svar: jag gillar att man själv kan beställa när man vill och inte behöver säga det till någon. och så gillar jag maten, att det är små rätter så man vågar prova nytt och kan kombinera hur man vill och de man orkar, samt stilen på inredningen :)
Pauline Hurtig

17 Jessica Högberg:

Tur man gillar olika;)

Kommentera här: