Ingen julstämning

Hur är läget med er? Själv är jag trött och lättirriterad, pga. min onda höft. Det är ju rätt längesedan den börja göra ont och jag kan inte röra mig ordentligt, har inte kunnat dansa, har svårt att sitta, ligga, stå, gå och värst av allt gör de ont när jag bär Theodor eller leker med honom på golvet, blir så ledsen av detta. Men jag försöker vila för de är de enda som kommer få det att läka, men jag är inte så bra på det...
 
Annars så saknar jag julstämning, alltså om 2 veckor är det första advent och jag har ingen julstämning alls. Annars brukar jag vara tvungen att hålla mig från att pynta, dricka glögg och äta pepparkakor. Jag har köpt mycket julklappar och gillar att slå in dom men vill ha julstääämning. Jag fick det en sväng, där när snön kom, men när den försvann gjorde stämningen också det. Men jag ska nog ta å pressa fram det snart så de kommer, å så vill jag ha snööö. Det är ju så mysigt med snö och så blir det ju lite ljusare. När första snön föll gick vi ut och tog julkorten, är så himla nöjd med dom, visar er en liten tjuvkik på hur de såg ut.
 
 
Ps. de går fortfarande att delta i tävlingen nedan, fram till imorgon kl 15.

Kommentarer:

1 enna:

Det börjar kännas som att det är vinter men ingen julstämning riktigt :)

Svar: jag känner inte alls av vinter pga. ingen snö :(
Pauline Hurtig

2 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Har ingen julstämning jag heller. Jag hoppas det infaller vid första advent i alla fall.

Svar: så tråkigt, ja verkligen!!
Pauline Hurtig

3 Dixi Wonderland:

Jag vill också ha snö men har gott om julkänslor så jag kan skicka lite på posten till dig? ;) Jag längtar så mycket efter 1 December för då jävlar kör jag :D

Svar: ja gör gärna de!! <3
Pauline Hurtig

4 ullie:

åh men va tråkigt söta har ju värk 24/7 som barnen säger så vet då ja har ont i höfterna me i bland stackare <3 hoppas det läker
jätte söt bild o nä den har ine kommit till mej blir när de kommer upp stjärnor tror ja

Svar: ja de är så jobbigt. speciellt när man jobbar som danslärare...
tack :) ja hoppas de!
Pauline Hurtig

5 http://siliiins.blogg.se:

Lite snö hade inte varit fel :)

Svar: verkligen inte
Pauline Hurtig

6 Sara Ekman:

Åh vad jobbigt med höften :(
Vill också komma i riktig julstämning snart! Igår hade de börjat julpynta lite ute på stan, så det var mysigt i alla fall :)

Svar: verkligen :(
ja det är mysigt :D
Pauline Hurtig

7 Emelie:

Vilken söt tröja Theodor har på sig!
Vi var på julmarknad igår, så då fick man lite julstämning, men annars tycker jag det är lite svårt att komma i stämning utan snön. Så vi hoppas den kommer snart!

8 Emelie:

Vilken söt tröja Theodor har på sig!
Vi var på julmarknad igår, så då fick man lite julstämning, men annars tycker jag det är lite svårt att komma i stämning utan snön. Så vi hoppas den kommer snart!

Svar: visst är den, är hans mormor som gjort den :D vad mysigt med marknad :)
Pauline Hurtig

9 Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Julstämningen kommer att komma tillbaka :)
Tråkigt med det onda, hoppas att det blir bättre ♥️

Svar: ja :D
jo :( tack!!
Pauline Hurtig

10 Matilda Berlin:

Men nej vad tråkigt!! både höften och julfeelingen! Hoppas det kommer snart!! Kram fina <3

Svar: jo :( kram
Pauline Hurtig

11 Johanna Utterberg:

Hoppas stämningen hinner komma tillbaka snart, nu när vi har mystiden framför oss :)

Svar: ja men de tror jag :D
Pauline Hurtig

12 Netti Starby:

Jag har inte heller någon julkänsla och hoppas att det blir bättre med din höft! Kramis

Svar: så tråkigt :( tack!!
Pauline Hurtig

13 Jessica Högberg:

Men du behöver ju bara titta på korten när du behöver julstämning=)

Svar: ja lite så :D
Pauline Hurtig

14 Emelie Andersson :

Vill också ha lite mer julstämning, även om jag längtar till advent :)

Svar: börjar komma lite för mig nu :D
Pauline Hurtig

15 Louise:

Men gud vilken fin bild! :D

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

16 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Hoppas verkligen att du blir bättre i höften!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

17 Sara:

så hiimla fin bild :D

18 Sara:

så hiimla fin bild :D

19 Sara:

så hiimla fin bild :D

Svar: tack så mycket :D
Pauline Hurtig

20 Sara:

så hiimla fin bild :D

21 Jasmine:

Jobbigt med en värkande höft, hoppas att den snart känns bättre.

Åh, jag kan bara tänka mig hur vackra era julkort kommer att bli! Av tjuvkiken du erbjuder finner jag mycket charmigt som får mig att le. :)
Hoppas att julstämningen infinner sig hos dig snart.

Svar: Tack för din kommentar.

Kram

Svar: jo :( tack! tack så mycket :D
Pauline Hurtig

22 Angelica Wåhlin:

Sååå fina bilder ju!

Svar: tack :D dock bara en
Pauline Hurtig

23 Therese Bjärstig:

Åhhh så gullig spark och nalle, gissar på att julkortet blir ljuvligt!

Svar: tusen tack :D
Pauline Hurtig

24 sara:

Men vilken mysig bild :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: