December månad

Alltså jag kan verkligen inte ta in at det är december på lördag?! Känns som missat hela oktober och november.. Men det känns i alla fall så mysigt med December, älskar julmånaden med allt vad det innebär. Å nu tänkte jag att ni skulle få ta del av mina decemberplaner än så länge. Samtidigt som jag visar er Decembers blad i kalendern, med en bild från Theodors första jul 2016, alltså så liten plutt.
 
 
1/12 åker vi till Haparanda för att gå på ikea mm. och sedan julbord i kukkolaforsen.
7/12 Är jag bjuden till en kollega på julmys,
8/12 Eventuellt gå på julmarknad i gammelstan, och sedan julmysa hos Theodor farmor.
9/12 Dansmöte.
11/12 Fyller katterna 1 år!
13/12 Lucia firande för Theodor på förskolan.
15/12 Toner i juletid med Jonas projektkör.
16/12 Julavsutning med dansen.
22/12 Fyller Anna år. Jag och mamma ska på christmas on ice.
24/12 Julafton!
25/12 Är vi bjudna på middag hos min fyrmänning med familj.
27-28/12 Mellandagarna jobbar jag.
31/12 Nyårsafton.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Så söt bild och mysiga planer ni har! :-D Kramis

Svar: tack :D ja verkligen!
Pauline Hurtig

2 ullie:

åh men vilken liten plutt
ja du ja säger detsamma vart sjutton tog tiden vägen

Svar: hihi ja eller hur! ja helt galet
Pauline Hurtig

3 David och Bella:

Låter som en jättehärlig månad full av roliga saker och mys🙂!

Svar: absolut :D
Pauline Hurtig

4 Jessica Högberg:

Du har en härlig december att se fram emot!

Svar: jätte :D
Pauline Hurtig

5 Angelica Wåhlin:

Tycker också att det känns som om oktober & november bara flög förbi mig, har inte hunnit med alls .. Men det är ju ändå mysigt med december!

Svar: ja helt galet, verkligen!
Pauline Hurtig

6 Sara Ekman:

Ska bli sååå mys med december, älskar julen <3

Svar: ja med :D
Pauline Hurtig

7 My Nordqvist:

Vad mycket roligt du har framför dig :D

8 My Nordqvist:

Vad mycket roligt du har framför dig :D

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

9 Matilda Berlin:

Men åhhh! Så himla mycket mysigt du har framför dig!! Älskade December alltså!! =) KRAM <3

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

10 Therese Bjärstig:

En härlig och rätt fulltecknad månad har du framför dig!

Svar: jo :D
Pauline Hurtig

11 Jeanette:

Låter som att december kommer bli en riktigt bra månad för dig :)

Svar: ja de tycker jag med :D
Pauline Hurtig

12 Annika:

Låter som en trevlig decembermånad. Önskar dig en trevlig helg.

Svar: absolut. tack detsamma!
Pauline Hurtig

13 Dixi Wonderland:

Hoppas att du och familjen får en jätte fin December :D Ska bli kul att se vad Theodor tycker nu när han är lite äldre :D

Svar: tack snälla :D vad kul att du också tycker det!
Pauline Hurtig

14 Louise:

Så mycket skoj! :D

Svar: japp :D
Pauline Hurtig

15 Emma Engström:

Många härliga planer! :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

16 anniepiie:

Mkt skoj inplanerat. :)

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

17 mammatillmirakel.blogg.se:

December månad brukar vara smockad flr de flesta :) trevlig helg!

Svar: ja de blir lätt så :) tack detsamma!
Pauline Hurtig

18 Emelie Andersson :

Ska bli så mysigt med jul! Som jag längtar <{

Svar: jag med :D
Pauline Hurtig

19 Johanna:

Kan knappt heller fatta det är december imorgon när man vaknar :)

Svar: så mysigt :D
Pauline Hurtig

20 Celine:

Så mycket mysigt planerat!

Svar: absolut :D
Pauline Hurtig

21 Yasmine:

Vad roligt med så mycket planer för december! Vilken härlig månad :D

Svar: Absolut! :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: