Sista föreställningen

Idag har vi haft sista föreställningen med danssagan (de stora eleverna har senare men jag har bara yngre elever i år). Jag var ju med och skrev sagan även iår och i år baserade vi den på filmen Vaiana, så himla fin film alltså. Föreställningen blev verkligens såå himla bra, barnen är så söta och duktiga. Mina små elever 4-5 år var sköldpaddor och korallrev. Det var så sorligt att säga hej då till dom efteråt men de flesta skulla fortsätta till hösten så det ska bli kul. Jag fick så himla fina ord från föräldrarna och hjärtliga kramar av barnen, jag älskar mitt jobb!♥
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vad kul! :-D Kramis

2 Jeanette:

Låter så himla roligt att ha hand om en sådan dansgrupp :) Och det måste verkligen ha blivit bra om ni baserade det på den filmen, den är ju så fin :)

Svar: ja det blev superbra! :D
Pauline Hurtig

3 Annie:

Så kul att du trivs så bra på jobbet<3

Svar: ja de är viktigt tycker jag :)
Pauline Hurtig

4 Josefine:

Men åh vad kul :D

Svar: ja superkul! :D
Pauline Hurtig

5 Celine:

Åh så kul!

6 ullie:

men åh va skoj grattis

Svar: ja super kul :D
Pauline Hurtig

7 Matilda Berlin:

Men alltså åhh! Vad jag saknar den där stoltheten man som dansfröken får i hjärtat vid terminsslutet! Bästa ju <33

Svar: jaaa <3
Pauline Hurtig

8 Dixi Wonderland:

Synd att du inte har en film att visa oss. Hade varit roligt att se :)

Svar: ja filmade på my story på instagram :) annars finns det på vår instagram dansmagasinet om du vill se :)
Pauline Hurtig

9 Maria:

Så roligt att få uppskattning av föräldrarna, och så kul att uppvisningen gick bra 😊

Svar: oja! :)
Pauline Hurtig

10 Sara Ekman:

Så kul! :) Älskar den filmen :)

Svar: jag med :D
Pauline Hurtig

11 Alice Lindström:

Vad roligt!

12 Iselin Renée:

Så fine blomster :)

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

13 Emma Engström:

Åh vad roligt att föreställningen var lyckad! Vaiana är verkligen en fin film :D

14 Emma Engström:

Åh vad roligt att föreställningen var lyckad! Vaiana är verkligen en fin film :D

Svar: ja :D eller hur!
Pauline Hurtig

15 emelie andersson:

Man märker att du älskar ditt jobb :) så fint!

Svar: :D
Pauline Hurtig

16 Sara:

så roligt! :D

17 Sara:

så roligt! :D

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

18 sarah :

fin bilde

Svar: å tack!
Pauline Hurtig

Kommentera här: