Morden i Sandhamn

Igår hade jag en sådan skitdag, jag sov nästan inget, jag kunde inte komma till ro för att Theodor hostade i sömnen. Jag for med en tidigare buss mot jobbet men den missade bytes bussen så jag fick stå och vänta i regnet i 20 minuter, kul. När jag väl kommer till jobbet har jag låst in kortet så jag kom inte in, kul. Jonas och Theodor var hemma sjuka och jag bara längtade hem till dom. Vi hade en så mysig kväll och när Theodor somnat såg vi nya morden i sandhamn, jag ääälskar de böckerna och filmerna, helt klart mina favoriter. Idag har jag och Theodor varit hemma sjuka, har haft en jättemysig dag. Nu sover Theodor i sin säng å Jupiter sover i min famn. Men nu ska jag slå igång fyran för dagens morden i sandhamn, så spännande! Kollar ni?
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vilken jobbig dag du har haft och hoppas att du får en bra dag imorgon! Så himla söt kisse :-D Kramis

Svar: tack! ja visst är han :D
Pauline Hurtig

2 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh vilken trist dag du fick :(. Hoppas kvällen var bättre :)

Svar: tack ja den var ju de :D
Pauline Hurtig

3 Flisan:

sv: ja det tkr jag verkligen :D

men gud så söt kisse :D

Svar: ja visst är han!!
Pauline Hurtig

4 LIL' BABUSTYLE - Here's my story:

Trist med en sån dålig dag när allt bara blir fel.
Aldrig sett Morden i Sandhamn faktiskt.

Svar: jo :( superbra!
Pauline Hurtig

5 Maria:

Åhh så söt bild lilla katten 😊

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

6 Johanna Utterberg:

Åh, hatar när man har såna dagar! :( sv: Hehe, nej tyvärr har jag inte råd att köpa in allt till oss själva här i hemmet också, men några favoriter från butiken finns ju såklart i vårt hem, bland annat Ernst-vasen och marmorbrädor med ostknivar :)

Svar: ja :(
nej kan tänka mig de, vad svårt de måste vara med så mycket fint :D
Pauline Hurtig

7 ullie:

nej här va det cni eller va de heter ha ha inte så noga en lugn kväll vid datorn har det varit nu men ändå tycker ja inte hinner svara på alla kommentarer o kika in till er :d så gosig kisse

Svar: härligt! ja visst är han :D
Pauline Hurtig

8 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Jag har faktiskt inte sett morden i Sandhamn, men får göra det någon gång!

Svar: ja gör det, super bra!
Pauline Hurtig

9 Julia:

Ser också det!

Svar: vad kul!
Pauline Hurtig

10 Dixi Wonderland:

Men åhh vilken liten sötnos :D

Svar: ja visst är han :D
Pauline Hurtig

11 Alice Lindström:

Tråkigt att vara sjuk men det låter som att ni har det mysigt ändå!

Svar: jo de var mysigt! :)
Pauline Hurtig

12 Freja:

Kollade också på Morden i Sandhamn , så sjukt bra!!
Hoppas du får en bättre dag idag , kram ❤️

Svar: verkligen! :D tack kram
Pauline Hurtig

13 Jessica Högberg:

Skönt när det kommer en bättre dag efter en dålig;)

Svar: oja!!
Pauline Hurtig

14 Miss Philipsen:

Låter som att början var skit men blev lite bättre iallafall och vilken mysig bild xD

Svar: haha ja! tack så mycket :)
Pauline Hurtig

15 Jeanette:

Usch, det där lät inte som en bra dag. Hoppas ni blir friska och att du får bättre dagar framöver :)

Svar: nej :/ tack :)
Pauline Hurtig

16 JoJo:

jag har hört att morden i sandhamn ska vara bra men har aldrig själv sett den serien :)

Svar: jag ääälskar den!
Pauline Hurtig

17 NATALIA :

Så tråkigt :( Kram!

18 Linnéa:

Åh, jag älskar den serien <3

Svar: åh jag meeed!
Pauline Hurtig

19 Jasmine:

Vissa dagar är helt enkelt mindre bra. Tur att du har så många fina att komma hem till, däribland sötnosen på bilden.

(Sent) Svar: Tack för kommentaren.

Kram

Svar: ja absolut! :)
Pauline Hurtig

20 Celine:

Skönt att du fick stanna hemma idag då! Lät inte som en bra början på dagen igår!

Svar: torsdag var jag hemma :) nä onsdagens start var inte bra :(
Pauline Hurtig

21 Sussi:

Vilken trist dag, tur kvällen blev betydligt bättre.

Svar: oja!
Pauline Hurtig

22 Josäfin Andersson :

alltså hur söt bild??? :o

Svar: aw tack :D
Pauline Hurtig

23 Josefine:

Vilken otursdag :o Hoppas det blir bättre imorgon!

Svar: verkligen :( tack!
Pauline Hurtig

24 Matilda Berlin:

Men alltså FYYY för sånna dagar!! Men nu har du haft din dag, så då kan det bara bli bättre =) Hoppas du får en fantastisk helg fining <3

Svar: verkligen! tack detsamma fina du<3
Pauline Hurtig

25 sarah :

aaa ska bli kul . åh vad söt katt =)

Svar: visst är han :D
Pauline Hurtig

26 Wanderlust by Jona:

Fastnade faktiskt för den serien tidigare i veckan och såg tre avsnitt på rad, haha! Ser ju så härligt ut när hon sitter där i solen på sin altan och jobbar ;)

Svar: vad kul! ja men eller huuur!
Pauline Hurtig

Kommentera här: