Marängsviss med jordgubbar

Å herregud vilken dag jag haft alltså, var så himla mycket på jobbet pga. personalbrist, men det gick bra som tur var, men jag gillar inte när de blir så. Å så har himla ont i öronen sen någon dag tillbaka, känns som att jag har vatten i dom men får inte ut något.. När jag slutat hämtade jag Theodor och vi for in till stan så nu har vi äntligen köpt biljetter till vår sverigesemester. Det är absolut den tjorvigaste resan jag bokat med massa byten, men jag vet att det kommer bli så bra! Nu susar Theodor sött och jag har ätit marängsviss med jorgubbar på altanen, men nu har jag gått in för snart är de ju dags för morden i sandhamn!
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vad gott med marängsviss och jordgubbar! :-D Kramis

2 My Nordqvist:

Jobbigt med personalbrist :(

3 My Nordqvist:

Jobbigt med personalbrist :(

4 MALIN:

Men hur gott! Älskar för övrigt brickan! Kram

Svar: jätte! :D ja visst är den fin :)
Pauline Hurtig

5 Johanna Utterberg:

Jobbigt med en sån jobbdag men så gott det där såg ut :)

6 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh gud så gott det där ser ut :D

7 ullie:

avskyr när man e mindre o känns som an får jobba rumpan utav sej
hoppas öronen blir bättre det är inget skoj kram

Svar: jo..tack!
Pauline Hurtig

8 Josefine:

Men ååååh vad gott med marängsviss!! Det och jordgubbar är ju somrigt om något :D

Svar: ja men verkligen!
Pauline Hurtig

9 Maria:

Marängsviss så gott :) Inte kul att jobba när det är brist på folk och så hoppas jag att det onda i öronen försvinner..

10 Frida:

Ja det var sååå gott!
ååh vad gott, älskar marangsviss :)

Svar: jag med!
Pauline Hurtig

11 sara:

Mums vad gott :)

12 Annie:

så jobbigt med personalbrist men vad gott det där ser ut ;)

Hoppas Du får en fin fredag :)

13 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det är alltid jobbigt när det fattas personal, men skönt att allt gick bra ändå!

Svar: jo :)
Pauline Hurtig

14 Emelie Andersson :

Åh vad gott och vilken söt bricka :)

Svar: verkligen! ja visst är den :)
Pauline Hurtig

15 ajlimullersandvik.blogg.se:

Åh, jag har jordgubbar i kylen som jag ska göra något av! Marängsviss vore inte dumt känner jag spontant ;D

Svar: do it :D
Pauline Hurtig

16 Sara Ekman:

Mums :)

17 Matilda Berlin:

Men alltså HERRE vad gott!! Kom hit med den väl!! Kram fina <33

Svar: ja :D du är välkommen hit ;)<3
Pauline Hurtig

18 Alice Lindström:

Åhh vad gott!!!

19 Jeanette:

Mums vad gott det ser ut! :)

20 Dixi Wonderland:

Men lägg av va gott! Detta ska jag nog se till att göra i helgen :D

Svar: ja supergott!
Pauline Hurtig

21 Ellen Gräntz:

Min favvoefterrätt. Så fin bricka också!

Svar: så gott! ja visst är det :)
Pauline Hurtig

22 Jasmine:

Vad trevligt med efterrätt på altanen! Brickan med muminmotiv är ljuvlig.

Svar: Tack, jag blev jätteglad för den stora buketten rosor.

Kram

Svar: absolut! åh tack :D
Pauline Hurtig

23 Miss Baby Peaches:

Gud så gott!

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

Kommentera här: