En månad till min födelsedag

Idag är det en månad tills jag fyller år, 25 år fyller jag!! Herregud alltså, å de känns som lite stort så jag ska faktiskt ha lite mer firande än jag brukar. Jag har bjudit lite släkt och vänner på födelsedagsbrunch ute i stugan. Ser verkligen framemot det! Önskelista har efterfrågats och jag har haft så svårt att komma på. Eller jag har några saker jag väldigt gärna vill ha men de har jag sagt till om så de är jag rätt säker på att jag kommer få. Mest önskar jag mig en härlig dag med sool, men här kommer i alla fall en liten önskelista.
 
 
 
Jag skulle vilja har fler tshirt med blommor, älskar det, storlek M, just denna kommer från new yorker. Shampoo och balsam från lush, något jag verkligen gillar men inte unnar mig själv, så perfekt att önska sig. Mon amie tallrikar, har ju rätt mycket av mon amie serien men bara en stor tallrik, skulle vilja ha en till. Och så hittade jag detta muminhalsband på muminboden.se hur sött? Berlocker från Therese Lindgrens kollektion för glitter, igelkott och kanin, skulle vara så sött i mitt berlockarmband. Ljus i marmormönster från lagerhaus, våra har snart brunnit ner så nu har jag börjat snåla med att tända dom. Ett körsbärsträd, ååh vad jag skulle vilja ha det, har aldrig ens sett ett blommande körsbärsträd irl. Muminsåskanna som heter salongen.
 

Kommentarer:

1 Alice Lindström:

Vad fina saker du önskar dig!

2 Netti Starby:

Kul att du snart fyller år och fina saker du önskar dig! :-D Kramis

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

3 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Hoppas att du får vad du önskar dig, och en riktigt härlig fest med nära och kära :)

Svar: tack så mycket! :)
Pauline Hurtig

4 MartinaOlsson:

Hej!
Tänkte bara passa på att tipsa dig lite snabbt om att du just nu har chansen att vinna en letterboard (du vet, en sån där svart tavla med medföljande bokstäver som du kan skriva vad du vill på som syns över heeela Instagram för tillfället, haha) i min blogg. Intresserad? Klicka på länken nedan för att vara med och tävla! Hoppas att du har en fin kväll <3
https://martinaolsson.myshowroom.se/75572/tavling-vinn-en-letterboard/

5 Linnéa:

Åh, vilken härlig önskelista <3

6 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh förstår att du vill ha dessa saker :)

Svar: ja visst är de fina :)
Pauline Hurtig

7 MALIN:

Vad kul att du snart fyller år! Kram

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

8 Maria:

Grattis i förskott :) Önskelista är bra, då får man ju det man önskar sig :) Själv så har jag inte firat födelsedag sen ett antal år tillbaka...

Svar: haha tackar :) jo :)
Pauline Hurtig

9 ullie:

hi hi det är Inte mycket =)
fina saker

10 Jessica Högberg:

Vilken fin önskelista!

11 Denise:

Håller tummarna för att du kommer få njuta av sol och fint väder på din födelsedag! :)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

12 NATALIA :

Så fina saker du önskar dig :D

Svar: tack!
Pauline Hurtig

13 BYSOFIA:

Vilken fin önskelista hoppas du får allting!! Ha en toppen dag KRAM från livet i Marbella

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

14 Emelie Andersson :

Vilka bra grejer :) helt sjukt vad tiden går fort ändå, en månad är inte lång tid :)

15 Dixi Wonderland:

Grattis i förskott ;)

Svar: haha tackar!
Pauline Hurtig

16 Miss Jennifer:

Härlig önskelista :)

Kommentera här: