Babyshower för Ronja

Minns ni i min månadsplanering för maj att jag den 12/5 skrev att jag skulle göra något hemligt? Det var alltså dags för Ronjas babyshower!! Ni som följer bloggen minns säkert Ronja, hon fick sin dotter Maja 11 dagar efter att vi fick Theodor. Nu väntar de deras andra barn och därför hade vi babyshower för henne idag så himla mysigt!
 
 
//I present av oss fick dem en mintgrön låda fylld med gröna saker, en set med body, byxa och mössa i minsta storleken, blöjor i storlek 1, body och byxa i storlek 62, snutte som jag virkat, hallonbladste och doft ljus till Ronja, och ett paket till storasyster Maja som hon blev så glad över, en Bamse plånbok// jag och Theodor matchade såklart outfits, han i hängselbyxor sydd av mormor och jag i långklänningen som jag köpte på loppis//
 

Vi var släkt och vänner där och Theodor var enda killen, vilket han trivs med haha. Ronja blev verkligen överraskad och det var så himla roligt att träffa henne och Maja. Det var så längesedan, å nästa gång vi ses kanske de är med lillebror också, så mysigt!

Kommentarer:

1 Linnéa:

Men åh, såååå söta presenter <3

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Vilka fina saker :-D Kramis

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

3 MADDISENJ.SE:

Åh så mysigt!!

4 MADDISENJ.SE:

Åh så mysigt!!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

5 Matilda Berlin:

Men guu vad fint!! drömmer verkligen om att bli överraskad med en BS när det väl blir min tur, hihi! Kram <33

Svar: ja de var verkligen så roligt, minns ofta tillbaka på min :D
Pauline Hurtig

6 Jeanette:

Vad roligt med en babyshower :)

7 Maria:

Så mysigt!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

8 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh så mysigt :)

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

9 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Så trevligt :)

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

10 Angelica Wåhlin:

Ååh, så mysigt!

11 ajlimullersandvik.blogg.se:

Men åh så roligt :) Man blir ju själv lite sugen på att försöka nu ^^

Svar: hihi ja :D jag börjar vara sugen på en till hihi
Pauline Hurtig

12 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh så roligt :)

13 Josefine:

Ååh vad kul! :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

14 Josefine:

Ååh vad kul! :D

15 JoJo:

vad roligt och mysigt med babyshower! :D

16 Denise:

Så mysigt och roligt med babyshower! :D

Svar: ja jätte!
Pauline Hurtig

17 Carolina:

Åh vad mysigt med en babyshower! Vill så himla gärna gå på en eller ha en själv sen :D

Sv; tackar!

Svar: ja :D ja jag har varit på 2 och haft en själv, så roligt :D
Pauline Hurtig

18 Alice Lindström:

Men åh vad mysigt!

Svar: oja :)
Pauline Hurtig

19 Dixi Wonderland:

Så fina bilder :D

Svar: åh tack :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: