Tjuvstartat påsklovet

Igår när jag hämtade hem Theodor från förskolan så märkte jag att han var lite hänging. Han somnade i vagnen påvägen hem och var sedan extra mammig, ville vara i famnen hela tiden. Jag tog tempen på honom som visade 38.2, stackars liten. Vi satt och mös i soffan med kisse tills det var läggdags. Imorse när jag vaknade hade han 38.9 så jag la mig igen och stannade hemma med min lilla kille. Febern hålls nere med alvedon så förutom att han är lite lugnare så är han som vanligt. Till mellis idag åt vi glass och såg Nice Nyfiken, vi hittade massa långfilmer med Nicke på coop idag. Hur bra tajming? verkligen perfekt när man är sjuk! Han är fortfarande lite febrig så vi har bestämt att vi är hemma imorgon med, så vi fick tjuvstarta påsklovet lite. Jag har tänkt att jag sammanställer hela våran påsk i ett inlägg efter allt firande så ni vet. Men redan nu kan ni se ett påskpynt som Theodor gjort på förskolan på min instagram lillafrokenhurtig.
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Stackars liten och hoppas att han kryar på sig! <3 Kramis

Svar: tack! ingen feber igårkväll eller idag :D
Pauline Hurtig

2 Dixi Wonderland:

Tråkigt att han har blivit sjuk :(

Svar: jo :/
Pauline Hurtig

3 Sussi:

Stackars liten. Skönt att han verkar må bättre. Inte kul att vara sjuk över påsken.

Svar: jo,, tror det är tänder som spökar bara
Pauline Hurtig

4 Johanna Utterberg:

Åh lillen då, hoppas han kryar på sig!

Svar: tack :( ja tror de är tänderna som spökar..
Pauline Hurtig

5 ullie:

inte skoj
krya på .. fina bilder kram

Svar: tack kram
Pauline Hurtig

6 Matilda Berlin:

Stackas lillkillen =( Men såå mysigt att börja lovet lite tidigare ju =) Kram finaste <33

Svar: jo<3
Pauline Hurtig

7 Carolina:

Tråkigt att han är sjuk, men mysigt att få vara hemma och vabba och tjuvstarta på påsklovet! :D

Sv; tack. Det hoppas jag med! Just nu är allting nytt, jag fattar inte hälften jämt men jag kan åtminstone publishera inlägg och svara på kommentarer och fixa design. Så det är alltid något och mer lär man sig ju mer man bloggar :D

Svar: jo.. ja det är rätt så mysigt, han är inte så sjuk utan bara trött å mysig :)
Pauline Hurtig

8 My:

Stackarn :(

Svar: jo :(
Pauline Hurtig

9 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh stackars :(. Är mycket som går nu :(. Krya på honom!

Svar: jo :( tror dock att de är tänderna som orsakat detta..
Pauline Hurtig

10 Sara Ekman:

Hoppas han blir frisk snart <3

Svar: han är redan mycket bättre!
Pauline Hurtig

11 Alice Lindström:

Stackarn! hoppas han blir bättre fort!

Svar: tack! febern är redan borta
Pauline Hurtig

12 Emelie Andersson :

Så mysigt! Hoppas han krya på sig! <3

Svar: jo :) tack!
Pauline Hurtig

13 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Han får krya på sig! :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

14 Jessica Högberg:

Stackars liten, hoppas han kryar fort!!

Svar: tack! han är redan bättre :)
Pauline Hurtig

15 Miss Philipsen:

Hoppas att han kryar på sig fort .)

16 JoJo:

hoppas att han kryar på sig snabbt! :)

17 Freja:

hoppas han mår bättre snart. Låter som ni haft det mysigt ändå ! :)

Svar: tack han mår bättre redan, oja! :)
Pauline Hurtig

18 Emma :

Stackaren! Aldrig kul när de små är sjuka

Kommentera här: