Små kissemissar

Idag kom äntligen dagen då vi fick åka och hämta vår lilla kisse. Dock blev det inte bara en kisse.. hihi.. vi fick med oss 2 hem! Vi tänkte bara ta hanen men honan var inte bokad av någon så vi tog henne med. Så himla mysigt! Känns väldigt bra att vi tog båda så dem har varandra. 
 
 
Alltså har ni sett så galet söta dem är.. smälter. Theodor var hemma hos oss med sin mormor när vi for och hämtade katterna och när han såg vad vi hade med oss i buren blev han helt till sig. Sån lycka, glad att vi filmade det. 
 
 
Kisse till vänster som är grå och vit är hanen och han heter Jupiter, han är rätt så framåt och mysig. Kisse till höger som är grå, vit och lite brun är honan och hon heter Venus, hon är än så länge lite mer försiktig, men ändå väldigt gosig och busig. I början höll de sig lite undan men ville ändå vara nära. Nu ikväll har de lekt med Theodor som kastade bollar åt dem, så roligt att de redan funnit varandra och att små kissarna verkar trivas så bra. Jag är så himla glad och tacksam!

Kommentarer:

1 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Såg på Insta men skriver här :). Så himla söta verkligen, underbart med djur i hemmet :)

Svar: ja verkligen :D
Pauline Hurtig

2 Linnéa:

Hihi, jag är ju 110% hundmänniska, men dom var allt söta ☀️🐶

3 Johanna Utterberg:

Men åh så kul och så söta :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

4 MADDISENJ.SE:

Men Gud så söta!!

Svar: åh visst är dom! :)
Pauline Hurtig

5 ullie:

sååå söta vi har ju fem ha ha
japp ja såg det va skoj ja heter ju typ samma me o började följa dej me =)

Svar: i sommar kommer vi att ha 5, efter som mamma har 3 haha
Pauline Hurtig

6 Miss Jennifer:

Ja det gäller att låta dem vara tills de kommer självmant i början. Såååå fina dem är :D

Svar: ja precis, så är de ju med de flesta djur :D visst är dom!!
Pauline Hurtig

7 Celine:

Jupiter och Venus <33 Jag smälter! Och två syskon? Alltså jag orkar inte så gulligt <3

Svar: ja <3<3 jajemän, de är även små syskon till min mammas yngsta katt :D eller hur <3
Pauline Hurtig

8 MALIN:

Men nej, vad söta! Kram

Svar: men jo! hihi kram <3
Pauline Hurtig

9 Carro:

Men sååååå söta! :)

Svar: visst är dom :D
Pauline Hurtig

10 Matilda Berlin:

Men alltså - mitt hjärta smälter!!! SÅ HIMLA SÖTA!!! Alltså WOW!!! <3

Svar: hihi ja visst är dom <3 :D <3
Pauline Hurtig

11 Jessica Högberg:

Ohoj! Så fina=)) Kan tänka mej att Theodor blev glad=)

Svar: :D
Pauline Hurtig

12 Netti Starby:

Herregud så söta och jag smälter! <3 Kramis

Svar: hihi ja jag med!!
Pauline Hurtig

13 Sussi:

Men guuud så söta!! Jag tror det är ett bra val att ni tog med båda. Dom mår bäst när dom har sällskap av varandra. Vad jag är avundsjuk på er, jag skulle så gärna vilja ha katt men min sambo är redigt emot det. Jag försöker bearbeta honom men än så länge har han inte gett med sig haha

Svar: ja :D ja precis, det var så vi tänkte, jag har haft katt sen jag var 5 år och vi har alltid haft minst 2 :) Åh hoppas du lyckas :D
Pauline Hurtig

14 Alice Lindström:

Sååååå söta!!

Svar: ja visst är dom :D
Pauline Hurtig

15 Dixi Wonderland:

Men gud va fina dom var! :D

Svar: ja visst är dom!
Pauline Hurtig

16 Rebecca Adnell:

Så fina! :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

17 Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Vad mysigt med två små söta kissekatter :D

Svar: oja!!
Pauline Hurtig

18 Sara:

Nämen åååh så söta!

19 Sara:

Nämen åååh så söta!

Svar: hihi ja visst är dom!
Pauline Hurtig

20 natalia:

åhh vilken sötis!

Svar: visst är dom söta bägge 2! :)
Pauline Hurtig

21 Emma :

ååmeh gud så söta dom är

Svar: åh ja visst är dom!
Pauline Hurtig

22 My:

Men åååh så söta :D

Svar: ja visst är dom :D
Pauline Hurtig

23 emelie andersson:

Åh vad söta!! :)

Svar: eller hur!! :D
Pauline Hurtig

24 ajlimullersandvik.blogg.se:

men åh, kissar är det mest hjärtsmältande som finns! och valpar!

Svar: hihi ja så är det verkligen! <3
Pauline Hurtig

25 Amanda CL:

men vilka små sötisar!!!!!
Är det någon speciell ras?

jag är kattvakt åt en lite större lurvig sötnos just nu :)

Svar: visst är dom :D
nej inte det :)

vad roligt!!
Pauline Hurtig

26 Annika:

Oj så söta, mina katter är också syskon från samma kull.

Svar: eller hur! :) åh så mysigt!
Pauline Hurtig

27 Linda Ph:

Åhh vad söta!!! Jag som inte ens gillar katter, eller jag föredrar hundar, hade inte tackat nej till en av dessa. ;)

28 Jasmine:

Men åhh, så otroligt söta! Så fina i täckningen och mysig päls. Hoppas att de kommer att trivas hos er!

(Sent) Svar: Tack för din omtanke.

Kram

Svar: ja visst är dom :D de trivs jättebra redan!
Pauline Hurtig

29 bylijo.se:

Vilka söta katter. Jag saknar våra katter som på grund av allergi i familjen fått flytta till min pappa en tid. Vi ska bygga ett Attefallshus som de ska få bo i. Jag längtar till att snön försvinner så vi får börja bygga huset.

Svar: ja visst är dom :D åh vad tråkigt men vilken bra lösning :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: