Blå med små öron på

Idag fick jag äntligen hämta Theodor igen, det var senast förra veckan eftersom att jag har jobbat kväll och att mamma har hämtat honom tidigare. Jag tycker att det är så himla underbart och mysigt att hämta honom. När vi kom hem så hoppade vi in i duschen. Theodor har verkligen ogillat att duscha sedan en tid tillbaka. Men nu älskar han det, ville inte ens gå ur haha. Efter duschningen fick han på sig sin söta badrock och tydligen blir man väldigt trött av att duscha, så han kröp upp i vår säng och la täcket över sig. Så söt! Jonas jobbar ikväll så vi har myst bara jag och Theodor och små missarna såklart. Men nu sover lilleman, missarna växlar mellan att ligga i min famn och att hoppa runt och jag sitter och kollar på gårdagens are you the one och sedan blir det bonusfamiljen. Hoppas ni har en bra kväll!
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Så himla söt! <3 Kramis

Svar: hihi eller hur :D
Pauline Hurtig

2 Linnéa:

Sötnos <3. Hoppas du gillar are you the one lika mycket som mig *haha*

Svar: <3 jag älskar det haha!
Pauline Hurtig

3 MALIN:

Vilken underbar morgonrock! Kram

Svar: ja visst är den :D
Pauline Hurtig

4 Ellen Gräntz:

Åh så go! :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

5 ullie:

åhh men söta lilleman så go fina bilder kram

Svar: hihi tack!
Pauline Hurtig

6 Celine:

Så gulligt!

Svar: ja eller hur!
Pauline Hurtig

7 Johanna Utterberg:

Så himla söt och låter som ni har haft en mysig kväll :)

Svar: visst är han, ja de hade vi :D
Pauline Hurtig

8 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh vilken sötnos :) Härligt att han gillar att duscha nu!

Svar: oja! :D
Pauline Hurtig

9 Jessica Högberg:

Gulle, han är smart - är man trött ska man vila!

Svar: ja verkligen :D
Pauline Hurtig

10 Matilda Berlin:

Hihihi! Men alltså åh! Han är ju bara så himla söt <33

Svar: hihi ja visst är han <3<3
Pauline Hurtig

11 ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag blir sjukt trött av att duscha ;D

Svar: jaså, ja det kanske blir så för vissa :D
Pauline Hurtig

12 Dixi Wonderland:

Skönt att det har vänt och att han tycker om att duscha nu :D

Svar: ja verkligen!
Pauline Hurtig

13 jessy:

Men sötnosen :D

Svar: :D
Pauline Hurtig

14 Petra Olsson:

Nämen så söt:) ha en fin fredag, kram

Svar: hihi ja eller hur! :D tack hoppas du haft det med!
Pauline Hurtig

15 Anita:

Huur söt?! :D
Önskar er en fin helg nu på samma gång! Kram

Svar: :D tack detsamma!
Pauline Hurtig

16 Alice Lindström:

Låter som en dundermysig kväll!

Svar: det var det! :)
Pauline Hurtig

17 My:

Men så söt :D

Svar: :D
Pauline Hurtig

18 Frida:

Nej men åh så go då! :)

Svar: hehe ja :D
Pauline Hurtig

19 Sara:

aw så söta bilder!!

20 Sara:

aw så söta bilder!!

21 Sara:

aw så söta bilder!!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

22 THERESA WILLIAMS:

Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal bröt han upp med mig, jag gjorde allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskrock som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom men jag är den typen som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad att jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att referera honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningskastern som hjälpt mig med mitt eget problem. email: {[email protected]} du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

1) kärleksspell
2) Lost Love Spells
3) Skilsmässa Spells
4) Äktenskapsstavar
5) bindande stavning
6) Breakup Spells
7) Förvisa en tidigare älskare
8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
9) vill tillfredsställa din älskare
Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
genom {[email protected]}

Kommentera här: