När jag var liten

Idag när Theodor sov middag tog jag och satte in lite kort i album, jag fixade även i Theodors när jag var liten bok. Jag tycker det är så himla roligt att fylla pyssla med sådant. Tyvärr finns det inte så mycket kvar att fylla i i den boken, den berör mest de första året. Men jag har gjort en egen bok om Theodor där jag skriver om händelser, saker han säger och gör. Där i har jag även massa fina bilder, jag har tänkt att fylla i den fram tills att han fyller 15 och att han då ska få den i födelsedags present. Den kan ni få se i en annan gång men nu tänkte jag visa några utvalda sidor från boken "när jag var liten".
 
Tänk att han har legat i min mage alltså, så ofattbart,
Om vår midsommarafton 2016, dagen då vår fina son föddes.
På sidan till vänster skulle man sätta in en bild på mamman och pappan, så där ser ni mig och Jonas när vi var 6 månader och till höger Theodor när han var 6 månader.
Om Theodors första boende som var i lägenheten vi bodde i då. Men också bilder från hans första säng i stugan och hans rum nu.
Hans första röntgenbild. Så roligt att ha kvar, extra för mig som jobbar på röntgen.
 Och om hans små tänder, tänk att han har hela 12 stycken nu.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vilken fin bok! <3 Kramis

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

2 Linnéa:

Åh, sånna böcker är så mysiga - mamma hittade min och syrrans gamla på vinden <3

Svar: oja :D vad roligt!
Pauline Hurtig

3 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Så roligt med såna böcker :). Har både min egen (från när jag var liten) och en till William :).

Svar: verkligen! kul
Pauline Hurtig

4 ullie:

min va mera som ett album men mamma skrev i den efter vart foto


nu i barnens är det lite så en bok å e föddess o först mån o sen en liten mera skrap booking liksom med bilder ord o foto sådär kul o ha sen

Svar: okej :)
Pauline Hurtig

5 Carro:

Så fint! Har också den boken till Joline, måste börja framkalla lite bilder :)

Svar: tack snälla! :)
Pauline Hurtig

6 Miss Jennifer:

Sådana böcker är så fina. Har en till Casper med :D Samt jag har kvar min sedan jag var liten :)

7 Sara:

Vad fint du gjort i den! :)

Svar: åh tack! :D
Pauline Hurtig

8 Sara:

Vad fint du gjort i den! :)

9 Sara:

Vad fint du gjort i den! :)

10 EVELINA:

Vad fint! Vi har samma bok för vår pojke Adde, men jag har fortfarande inte fått in alla bilder så där fint som du, nu blev jag inspirerad att få det gjort :D

Svar: tack så mycket! vad roligt att höra!
Pauline Hurtig

11 Sussi:

Vilken fantastiskt present det kommer bli. Superfin idé. Önskar jag hade fått något liknande men mina föräldrar knäppte inte så mycket kort. Det var innan digitalkamerorna så det var väl lite jobbigt kanske haha. Vi har ett litet fotoalbum i alla fall..

Svar: tack så jättemycket! min mamma fotade väldigt mycket när jag var liten de är jag så glad för :D
Pauline Hurtig

12 Sara Ekman:

Åh, sådant är så roligt!:) Har kvar min sådan som mina föräldrar gjorde när jag var mini :)

13 Josefine:

Nämen åh vad mysigt! Det där är ju så kul och ha sen :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

14 ajlimullersandvik.blogg.se:

åh, så himla fin bok! Den kommer han älska när han blir vuxen!

Svar: tack snälla! ja hoppas de :)
Pauline Hurtig

15 MADDISENJ.SE:

Vad fint och vad duktig du är på att fylla i. Vi har sådana till båda tjejerna men jag har varit så dålig på att fylla i :(

Svar: tack så mycket :) vad synd
Pauline Hurtig

16 Dixi Wonderland:

Så himla fint :D

Svar: tack så mycket!!
Pauline Hurtig

17 Johanna Utterberg:

Så kul och ha såna böcker :)

18 Linnéa:

så fint!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

19 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Den kommer han garanterat att uppskatta :)

Svar: ja jag tror de :D
Pauline Hurtig

20 Emelie Andersson :

Åh vilken kul grej :)

21 My:

Så roligt att ha och kunna titta tillbaka :)

22 Louise:

Så fint du gjort det ! :D <3

Svar: åh tusen tack!
Pauline Hurtig

23 Caroline:

Jättesöt bok och vad fint du har gjort med text och bilder. :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

24 Natalie Salazar:

Åååh vilken söt bok! till vilken ålder kan man skriva i den och från när?

Svar: tack så mycket! Det första är " i mammas mage" sedan födsel, första jul, resa, födelsedag osv men de finns mycket plats att skriva och sätta i bilder till själv. Men egentligen är det väl som första året.
Pauline Hurtig

25 NATALIA :

Så roligt :D

26 Rebecka Lindström:

Hjälp så fint du hade gjort till honom. Blev nästan lite tårögd. Tänk vilken fin gåva att ge till sina barn, kan knappt tänka mig en gåva som betyder mer kärlek. Håller mitt första fotoalbum extremt varmt om hjärtat <3
Kram!

Svar: åh tusen tack!
Pauline Hurtig

Kommentera här: