Melodifestivalen

Igårkväll var några vänner här för att umgås och se mello tillsammas. Det var verkligen en så trevlig och rolig kväll! Ingen annan var väl något mellofan som mig men jag tror ändå att alla hade kul. Theodor hade pompoms som jag gjort men han somnade innan själva finalen. Men innan finalen laddade vi upp med parodierna av Daneil. Jag tycker verkligen att de är så himla bra, HÄR kan ni se andra chansen parodin och HÄR kan ni se finalen parodin. Så bra alltså! Såg ni finalen då? Vad tyckte ni i så fall? Jag höll och röstade på Benjamin, så välförtjänt vinst!
 

Kommentarer:

1 Dixi Wonderland:

Jag kollade för en gångs skull och jag är så glad att Benjamin vann :D

Svar: så kul :D
Pauline Hurtig

2 Johanna Utterberg:

Så mysigt! :) Jag ser aldrig på Melodifestivalen men lyckades gå förbi tvn igårkväll när de sista rösterna delades ut och tyckte det var kul att Benjamin vann! :)

3 Iselin Renée:

Så søt :)

Svar: :D
Pauline Hurtig

4 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Så söt han är :)

Svar: ja visst är han :D
Pauline Hurtig

5 Netti Starby:

Jag gillar inte Benjamins låt men förstod att han skulle vinna :-D Kramis

6 Emelie Andersson :

Så söt! :)

Svar: hihi :D
Pauline Hurtig

7 Alice Lindström:

Vad mysig och så sött med pompoms!

Svar: hihi ja! :)
Pauline Hurtig

8 Linnéa:

Hihi, finaste pompomsen jag sett :). Hade ingen finalfavorit, men benjamin var helt klart en värdig vinnare (trodde även att Felix skulle vara med i toppen).

Svar: haha tackar :D ja det trodde jag med!
Pauline Hurtig

9 Amanda CL:

underbara! Nästa år ska du få gör såna till mig :D

Svar: absolut :D
Pauline Hurtig

10 My:

Det hör liksom till att titta på mello :)

Svar: ja det tycker jag med!
Pauline Hurtig

11 Miss Jennifer:

Så söt han är :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

12 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Han Daniel gör verkligen jätteroliga parodier varje år. Jag har inte tittat under det här året :)

Svar: ja verkligen, har sett alla :D okej
Pauline Hurtig

13 Celine:

Så söt han är <3

Svar: tack vist är han <3
Pauline Hurtig

14 MALIN:

Jag hoppades på att Mariette, Martin eller John skulle vinna! Kram

Svar: ja dom var också bra!
Pauline Hurtig

15 ullie:

jadå samma här röstade på benjamin ända sen början så det va bra

Svar: vad kul! :D
Pauline Hurtig

16 Sussi:

I år för första gången någonsin har jag missat hälften av deltävlingarna. Jag missade även finalen. Det har nog aldrig hänt förut haha. Det blir nog bra med Benjamin som vinnare även om inte han var min favorit..

17 Matilda Berlin:

Men alltså guu vad mysigt det låter! Har faktiskt inte sett något av årets, men hörde Benjamins låt på Spotify utan att veta att det var han. Tycker verkligen att låten var så bra =) Kram <3

Svar: ja det var det :D vad kul att du tyckte det! kram <3
Pauline Hurtig

18 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Jag hörde bara på radion och Benjamins låt är okej, men jag tyckte Mariette var bäst :)

Svar: okej :)
Pauline Hurtig

19 Carolina Thoor:

Älskar också parodin haha :D
Sv; jo men visst :D

Svar: ja dom är så bra!
Pauline Hurtig

20 Sara Ekman:

Ja, Benjamin var bäst, älskar den låten! :)

Svar: :D
Pauline Hurtig

21 Jeanette:

Låter som en otroligt trevlig kväll :)

Svar: det var det!
Pauline Hurtig

Kommentera här: