En favoritstund från i somras

Idag har jag varit hemma från jobbet, jag är verkligen så trött, har ont i huvudet, halsen och kroppen. Jag sov jättelänge och skulla aldrig orkat jobba idag. Så det känns som att jag tog rätt beslut, nu får jag vila upp mig under helgen. Under tiden jag sitter här och fryser tänkte jag ta och visa er några bilder från en av mina favoritstunder i somras. Nämligen en stund vid havet med Theodor. Det var så himla härligt, är verkligen lyxigt med bara några få meter från sängen till havet. Älskar att bo där och längtar redan ut!
 
 

Kommentarer:

1 Miss Jennifer:

Nu längtar jag verkligen till sommaren, söta bilder :)

Svar: tack! :)
Pauline Hurtig

2 ullie:

åhh vilken gosig badpojke
åh som ja längtar efter sommar

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

3 Linnéa:

Men sååå goa' och fina bilder <3

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

4 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Vilka söta bilder :).

Du gjorde rätt i det, lyssna på din kropp :)

Svar: tack! ja det gäller ju att göra det :)
Pauline Hurtig

5 Mandy Eriksson:

😁❤️

6 Anita:

Åh, mysiga bilder :D
Nu längtar man ännu mer till sommaren och värmen!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

7 Alice Lindström:

åhh vad jag längtar till sommaren!

8 Carro:

Så söt! Och krya på dig! :)

Svar: ja :) tack!
Pauline Hurtig

9 Sara:

Åh så vackra och härliga bilder!!

10 Sara:

Åh så vackra och härliga bilder!!

11 Sara:

Åh så vackra och härliga bilder!!

12 My Nordqvist:

Åh längtar!!! Så härliga bilder :)

13 My Nordqvist:

Åh längtar!!! Så härliga bilder :)

Svar: jag med! tack!
Pauline Hurtig

14 margarethavilhelmsson:

Härliga sommarbilder på en fin kille. Längtar till sommaren när man ser bilderna.

Svar: tack så mycket! :)
Pauline Hurtig

15 Celine:

Åh saknar de varmare dagarna nu <3

Svar: ja jag med..
Pauline Hurtig

16 Sara Ekman:

Hoppas du blir frisk snabbt <3 Söta bilder!!

Svar: tack så jättemycket!
Pauline Hurtig

17 Wanderlust by Jona:

Alltså de här bilderna är bara så härliga! :D

Svar: åh tack snälla du!
Pauline Hurtig

18 Matilda Berlin:

Men alltså GUUU vilka fantastiska bilder!! <33

Svar: tusen tack <3
Pauline Hurtig

19 Amanda Sofi:

Så härligt att ha nära till havet!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

20 Dixi Wonderland:

Förstår att du längtar :D

21 emelie andersson:

Vilka mysbilder, då längtar man alltid lite extra ;)

Svar: tack! ja..
Pauline Hurtig

22 sarah:

tack =) fina bilder

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

23 Netti Starby:

Härlig tillbakablick :-D Kramis

24 Iselin Renée:

Så søte bilder :)

Svar: tack så mycket :D
Pauline Hurtig

25 Jessica Högberg:

Oj vilka härliga bilder!! Tur man vet att det är dags snart igen för det känns inte så just nu;)

Svar: tack snälla :D ja verkligen!
Pauline Hurtig

Kommentera här: