Var det sommaren vi fick?

 
Det har ju verkligen varit helt underbart väder nu i flera veckor, sol och varmt. Men i söndags vände det, blev kallt och började blåsa. Så vi tog faktiskt och bastade, så himla mysigt, Theodor satt i en badbalja på golvet vilket han verkligen gillade. Igår jobbade jag kväll och då blåste det storm och även idag är det ruggigt ute. Nu på eftermiddagen har det regnat lite, men det tycker jag bara är mysitgt. Men inte kan ju det där vara den sommaren vi får? Hoppas verkligen att det finns soliga, varma dagar kvar för sommaren..

Kommentarer:

1 znogge:

Än är vi bara i början av juni så visst måste det bli många fler fina sommardagar hoppas jag. Här har vi fortfarande kvar det fina vädret även om det var aningen svalare i dag.

Svar: ja hoppas det! vad härligt :)
Pauline Hurtig

2 Sara:

Men vilken himla fin bild!!

Svar: åh tack snälla!
Pauline Hurtig

3 Sara:

Men vilken himla fin bild!!

4 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det kommer nog mer värme i sommar, men just nu tycker jag att det är skönt med lite svalare väder! :)

Svar: okej :)
Pauline Hurtig

5 Maria:

Jag är bara glad över att det blivit svalare väder. Regn behövs också, men något sådant är inte att vänta här hos mig, tyvärr...
Såå fin bild!

Svar: okej, ja regn tar jag gärna, men inte blåst :( å tack snälla!
Pauline Hurtig

6 ullie:

ja hör har oxå varit kallare i dag men solen va här ändå härligt

Svar: vad skönt :)
Pauline Hurtig

7 Wanderlust by Jona:

Ja man får ju hoppas att det blir flera såna här underbara väderveckor i sommar! :)

Svar: ja hoppas :D
Pauline Hurtig

8 Matilda Berlin:

Ja alltså fyyy för vädret igår! Det var säkert bara för att jag var ledig... Hahaha! Kram <33

Svar: ja :( hahaha aw!
Pauline Hurtig

9 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Jag tänker positivt och tror vi kommer få mer värme och sol :D. Man får inte ge upp ännu, sommaren har ju just börjat, det är ju normalt med lite kyla fram tills midsommar ;). Raggsockorna på liksom ;).

Jag hoppas och tror på sommarvädret, nu behöver vi lite kyla och gärna regn en stund för grönskans skull. Den håller på att torka ut, och värmen har gjort att många djurungar dött av värmeslag i naturen så detta är bra :). Lite kyla någon vecka och sedan tror jag på värme igen :)

Svar: ja vi får hoppas :) ja precis, regn tar jag gärna men inte blåst..
Pauline Hurtig

10 Jessica Högberg:

Nej nej, värmen kommer tillbaka om några dagar bara=)

Svar: okej vad bra!
Pauline Hurtig

11 Ama de casa:

Håller tummarna för att värmen återvänder å det snaraste :-)
Härlig bild!

Svar: jag med! tack :D
Pauline Hurtig

12 Celine:

Hade inte förvånat mig om det var den sommaren rätt vanligt i Norrbotten ju haha! Hoppas på mer soliga dagar dock!

Svar: nämen eller hur.. haha ja hoppas!
Pauline Hurtig

13 Dixi Wonderland:

Vi har också haft det kallare och blåsigare men på Fredag när det är student ska det bli 26 grader och strålande sol :D

Svar: okej.. men vad härligt :D
Pauline Hurtig

14 Netti Starby:

Vad härligt att ni bastade :-D Kramis

Svar: ja super skönt :D
Pauline Hurtig

15 ajlimullersandvik.blogg.se:

Men herregud, det har ju knappt blivit sommar än, det är ju ännu försommar! Det vackra maj gör oss gnälliga tror jag ;D Det har inte ens varit skolavslutning ännu liksom..!

Svar: oj, haha ja.. fast rätt ofta har våra finaste dagar varit i just maj. Men hoppas på mer :D
Pauline Hurtig

16 Josefine:

Hoppas att det bara är ett litet mellanläge med paus och att värmen kommer tillbaka snart igen :D

Svar: ja hoppas :D
Pauline Hurtig

17 Emelie Andersson :

Asså vilken bild, så fin :)

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

18 Jeanette:

Här i Uppsala har vädret också vänt, haft grått och tråkigt väder i flera dagar nu. Får hoppas att solen och värmen kommer tillbaka sen :)

Svar: ja hoppas :D
Pauline Hurtig

19 Tuva:

Åh vad fin bild!

Svar: tack så mycket!!
Pauline Hurtig

Kommentera här: