Min son fyller 2 år idag

 
Min fina älskade kloka son, idag fyller du 2 år. Jag minns hur du sparkade i magen men har svårt att föreställa mig att de var du, att de var dig jag fick upp på bröstet den 24 juni 2016 strax efter halv 11 på kvällen. Du som nu är så självsäker, snabbtänkt, intresserad, snäll, mysig och envis. Fast du blev rätt tidigt den du är nu, redan när vi kom hem från bb så lyfte du upp huvudet och tittade på mig med dina djupblåa ögon. Dig ska jag älska resten av livet sa vi till varandra. Den kärleken du ger mig är så stark, dina kramar och pussar så äkta. När du säger "älskar dig Theodor mamma" för att du nog tror att de heter älskar dig Theodor, gör mig så varm och lycklig. Din envisa sida som ibland gör mig galen men samtidigt så stolt. Du vet vad du vill och du säger det. Du är så nyfiken på allt, precis som din favorit Nicke. Du vill gärna vara med på allt och lär dig så fort. När du tycker vi är jobbiga säger du "schluta, gå till bilen!" och pekar med bestämd hand, men om vi går blir du ledsen och ångrar dig. Vi har nu slutat att amma helt och det har gått riktigt bra, men ibland slinker din lilla hand innan för tröjan. Jag ser så framemot att se hur du kommer bli, samtidigt som jag vill ha dig kvar precis som du är. Jag vill låsa in dig i ett mjukt rum skyddad från allt ont samtidigt som jag vill att du ska få se och uppleva allt du vill. Min fina älskade kloka son, jag kommer aldrig kunna beskriva min kärlek till dig men jag vet att du känner den ♥
 

Kommentarer:

1 Sara Ekman:

Så vackert skrivet <3 Grattis Theodor!!

Svar: åh tack så mycket
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Stort grattis till Theodor och så himla fint skrivet! <3 Kramis

Svar: tack :D<3
Pauline Hurtig

3 Miss Philipsen:

Vad fint skrivet och vad söt han är. Massor med grattiskramar <3

Svar: tusen tack! <3
Pauline Hurtig

4 Farmor och svärmor :

Så fint skrivet om fammos älskade lilla prins ❤

Svar: tack så mycket <3
Pauline Hurtig

5 Dixi Wonderland:

Stort grattis till gulligaste killen :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

6 Alice Lindström:

Stort grattis och så fin skrivet!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

7 Louise:

Grattis sötisen! :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

8 My:

Grattis storpojken :D

Svar: :D
Pauline Hurtig

9 Maria:

Så fint skrivit! Grattis till Theodor!

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

10 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Så fint skrivet :). Grattis till Theodor :D

Svar: tack!!
Pauline Hurtig

11 ullie:

stort grattis teodor
åh så mysigt när de fyller två verkligen en härlig ålder
kram o fin måndag

Svar: tack så mycket! ja verkligen :D
Pauline Hurtig

12 sarah:

aaa det var det =) åh fina bilder på din son =)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

13 Celine:

Grattis grattis grattis till gosisen <333

Svar: tack :D<3
Pauline Hurtig

14 sara:

Grattis till honom! Och vilka fina bilder :)

Svar: tusen tack :D
Pauline Hurtig

15 JUNITJEj:

Grattis till sonen!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

16 Matilda Berlin:

Men alltså! STORT J*KLA JÄTTEGRATTIS till världens finaste <3 Lova att ge honom en stor puss från mig <3

Svar: åh tusen tack! det gjorde jag :D
Pauline Hurtig

17 Ama de casa:

Så fint skrivet och vilka fina bilder! :-)

Grattis till tvååringen :-)

Svar: tack så mycket!!
Pauline Hurtig

18 Julia:

Grattis till honom!!

19 Jessica Högberg:

Oj så fint, Grattis Theodor💖

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

20 Emma Engström:

Åh massa grattis till Theodor i efterskott! :D

Svar: tack snälla! :)
Pauline Hurtig

21 Josäfin Andersson :

åh grattis!! och sååå fina bilder :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

22 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Grattis i efterskott till honom :)

23 Johanna Utterberg:

Åh grattis till Theodor! :)

24 Emelie Andersson :

Åh grattis till han (dock i efterskott) :) så fin!

25 Jennifer:

Stoort grattis :D

26 MADDISENJ.SE:

Åh grattis i efterskott fina Theodore!!

27 MADDISENJ.SE:

Åh grattis i efterskott fina Theodore!!

28 MALIN:

Tiden går såååå fort! Stort grattis på hans två års-dag! Kram

29 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh grattis :D

30 Jeanette:

Men åh vilket fint inlägg, verkligen så otroligt fint skrivet av dig :)

Svar: aw tusen tack :D
Pauline Hurtig

31 Johanna:

Så fina bilder! :)

Svar: tack så mycket! :)
Pauline Hurtig

32 Carolina:

Vilken fantastisk kille du har uppfostrat. Stort grattis i efterskott till honom!
Sv; ja helt underbart!

Svar: aw tack!
Pauline Hurtig

33 Emma :

Grattis i efterskott till prinsen :)
Snart är de lucas tur :O

Svar: tack :D vad kul!
Pauline Hurtig

34 natalia:

Grattis sötis!

35 natalia:

Grattis sötis!

Kommentera här: