Lite om det senaste dagarna

Iförrgår jobbade jag kväll och på bussen dit lyssnade jag på Biancas sommarprat, så himla bra alltså. Älskar Bianca, så skön och härlig person, men också djup och viktig.
 
Jag pratade i telefon med Theodor innan hans skulle lägga sig å han säger "kram, godnatt, älskar mamma" smälter.
 
Igår efter jobbet mötte Jonas, mamma och Theodor upp mig i stan och vi gick på marknaden. Jag tycker att det är så himla mysigt och vi köpte lite roliga och braiga grejer. Theodor fick en så söt blå gosidjursundulat, han älskar ju pippi så den kändes given. Å glad blev han.
 
Efter det for jag och Jonas och köpte en ny bil. En grå volvo v50 blev det. Det var verkligen dags för en ny och den känns riktigt bra. Edith heter hon, men jag kommer sakna vår gamla som hette Pelle.
 
Så här ser de ut i vår lillstuga just nu, precis som alla nätter. Venus vill alltid sova med Theodor här ute och så Nicke i sin egna säng. Den köpte jag på loppis, matchande Theodors säng, tycker den är så himla söt.
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vad gulligt och så kul att ni har köpt en ny bil! :-D Kramis

Svar: eller hur! ja :D
Pauline Hurtig

2 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Grattis till den nya bilen! :)

Svar: tack! :D
Pauline Hurtig

3 sara:

Lät som bra dagar :)

4 Johanna Utterberg:

Låter som härliga dagar :)

5 Maria:

Vad gulligt att Nicke har en egen säng :)

Svar: hihi ja :D
Pauline Hurtig

6 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Vad kul med en ny bil :)

Svar: ja det känns bra :D
Pauline Hurtig

7 My:

Grattis till bilköpet :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

8 MALIN:

Kul att läsa :) Ha en fin torsdag imorgon! Kram

Svar: tack hoppas du har det med
Pauline Hurtig

9 ullie:

nej men jäTTE LIKA VA FIN
de är så himla goa när de börjar prata man smälter direkt :D

Svar: eller hur! :D ja verkligen :D
Pauline Hurtig

10 Emelie Andersson :

Så mysigt! :)

11 Emma Engström:

Sommarpratet var verkligen såå bra 😃

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

12 Alice Lindström:

Vad roligt med en ny bil och jag ska verkligen ta och lyssna på sommarpratet!

Svar: ja :) ja de måste du!!
Pauline Hurtig

13 Sara Ekman:

Så söt bild!! :) Biancas sommarprat var såå bra!

Svar: tack snälla :) ja verkligen!!
Pauline Hurtig

14 Emma :

Grattis till nya bilen :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

15 Julia:

Älskade också sommarpratet!!

Svar: jag med :D
Pauline Hurtig

16 Louise:

Biancas sommarprat var grym! :)

Svar: ja verkligen :D
Pauline Hurtig

17 Carolina:


Trevligt med marknad :D älskar då man gör bra & fina fynd. Vi var på en i mallorca men inte alls på samma sätt som i svergie ^^
Sv; absolut :D

Svar: ja :D nej kan tänka mig att de är annorlunda :)
Pauline Hurtig

18 Ama de casa:

Vad fint där på sista bilden och grattis till nya bilen! :-)

Svar: är bara en bild? Men tack :D
Pauline Hurtig

19 Hemmarecept:

Vilken underbar säng!

Svar: visst är den :D
Pauline Hurtig

20 natalia:

Så roligt :D

Svar: :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: