Flyttat ut till stugan

 
Vi kunde inte hålla oss och bestämde oss för att flytta ut till stugan redan igår. Så efter jobbet så packade vi det sista och for ut. Theodor hade sin egna ryggsäck och Nicke under armen redo för nya äventyr. Theodor älskar verkligen att vara här ute och jag med! Stugan ligger bara cirka 10 min från där vi annars bor men de är ändå mer l a n d e t  om ni förstår vad jag menar. Stora gräsmattor precis utanför dörren och bara några meter till havet, jag älskar det! Det var ju första gången våra små katter är här ute och igår var de lite förskiga men idag släppte de för dom, och oj som de njuter alltså. Idag har vi haft en så himla underbar dag här ute, jag har jobbet i trädgården i bara bikni och Theodor har lekt med vatten naken, precis som en sommardag skall vara. Hoppas vi hinner med många sånna dagar i sommar!
 

Kommentarer:

1 Znogge:

Jag förstår precis vad du menar och det spelar ingen roll att det bara är tio minuter bort. Vilken fin ryggsäck förresten!

Svar: ja de är underbart! :D tack visst är den :)
Pauline Hurtig

2 Mirre Sweetwords:

Ohh så härligt, skönt att komam bort även om det inte är så långt bort

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

3 Maria:

Vad mysigt att ni har flyttat ut till er stuga. Förstår att katterna trivs när de får vara ute :)

Svar: absolut! :D
Pauline Hurtig

4 sara:

Åh vad härligt att flytta ut till stugan! Och vad söt han är :)

Svar: ja :D åh ja visst är han! :)
Pauline Hurtig

5 Sara Ekman:

Så härligt :)

6 Dixi Wonderland:

Kan du inte fotografera hur stugan och området ser ut (om du vill). Hade varit kul att få en uppfattning om hur stor den där :D

Svar: Ja det kan jag nog göra under sommarens gång :D ja la annars ut en video på instastories men du kanske inte följer mig där? Men tomten är iallafall 7000 kvadratmeter
Pauline Hurtig

7 Matilda Berlin:

Nej vad mysigt!! Njut lite för mig med är du snäll =)) Kram fina <3

Svar: ja :D det ska jag göra <3
Pauline Hurtig

8 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Så härligt med stuga :)

9 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Låter ljuvligt att kunna göra så :)

Svar: de är underbart!
Pauline Hurtig

10 MALIN:

Såååå fin han är! Åh! Kram

Svar: ja visst är han :)
Pauline Hurtig

11 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Njut :)

Svar: om vi gör :D
Pauline Hurtig

12 Netti Starby:

Vad kul att ni har flyttat till stugan och så söt han är! :-D Kramis

Svar: ja :D eller hur hihi :)
Pauline Hurtig

13 Carolina:

Vad mysigt att bara kunna ta sig ut dit och njuta :D vi åker bara till mina föräldrar då vi vill komma ut lite på landet och ha en trädgård att njuta utav och hos mina morföräldrar :D

Sv; åh tack snälla <3

Svar: ja underbart! härligt :)
Pauline Hurtig

14 Emma Engström:

Vad härligt att komma bort lite! Så söt ryggsäck 😃

Svar: oja! :) visst är den!
Pauline Hurtig

15 Jeanette:

Vad mysigt det låter :) Det låter verkligen som en perfekt sommardag :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

16 Mamma och mormor Yvonne:

Ja här har vi det härligt, å full rulle 💗

17 Mamma och mormor Yvonne:

Ja här har vi det härligt, å full rulle 💗

Svar: haha ja :D
Pauline Hurtig

18 Mamma och mormor Yvonne:

Ja här har vi det härligt, å full rulle 💗

19 ajlimullersandvik.blogg.se:

älskar att ha stugan inom köravstånd :D Min är ca 20 minuter hemifrån - den är inte min egentligen, men mamma och pappa bor bara där när de har semester, så för närvarande är den miiiiin ;D

Svar: ja så underbart! :D vad härligt!
Pauline Hurtig

Kommentera här: