Bröllop

 
Igår eftermiddag lämnade jag Theodor med sin mormor och for iväg för att möta upp Jonas. Vi åkte sedan till Boden där Jonas kusin skulle gifta sig. Det var verkligen ett superfint bröllop, brudparet var så vackra och dukningen så fin. Ovan ser ni en bild på kortet jag gjort som vi gav brudparet. Vill ni se en bild på hur jag och Jonas såg ut så finns det på min instagram. Jag saknade Theodor så mycket men han hade det toppenbra med sin mormor i stugan. Han sov i sin säng och allt hade gått bra men han vaknade när vi kom hem och ville sova med oss, såklart fick han det.
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vad kul att ni var på bröllop! :-D Kramis

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

2 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vilket vackert brudpar :)

Svar: Visst var dom!
Pauline Hurtig

3 My Nordqvist:

Åh vad roligt med bröllop, så fina de var :)

Svar: Ja :D
Pauline Hurtig

4 Ida - foto & häst:

Men så mysigt med bröllop!! :D

Svar: Absolut!
Pauline Hurtig

5 Jasmine:

Så mysigt med bröllop!
Jag kollar så klart in kortet till brudparet eftersom jag själv gör kort. Vet du vem som gjort kortet på bilden eller varifrån det är köpt? :)

(Sent) Svar: Tack för kommentaren!

Kram

Svar: Ja :) som de står i inlägget så är det jag som gjort kortet!
Pauline Hurtig

6 ullie:

åhh det är så fint på bröllop och ja blir så rörd alltid så himla fint
naturligtvis hade det gått bra han är stor kille nu =)

Svar: Ja verkligen!
Pauline Hurtig

7 Emma :

Åh bröllop är så trevligt, vi va också på bröllop i helgen :)

Svar: Ja :) vad kul
Pauline Hurtig

8 Dixi Wonderland:

Va roligt med bröllop :D

Svar: Ja :D
Pauline Hurtig

9 natalia:

Gud vad roligt :D

Svar: Ja de vare :)
Pauline Hurtig

10 Marie:

Så fint kort du gjort och fina både ni och brudparet var

Svar: Tack så jättemycket!
Pauline Hurtig

11 Johanna:

Så mysigt med bröllop :) Har ni funderat på gifta er?

Svar: Ja :) ja det har vi tänkt göra :)
Pauline Hurtig

12 Znogge:

Så härligt med bröllop och vilket fint kort du hade gjort.

Svar: Ja :) åh tack snälla!
Pauline Hurtig

13 JUNITJEJ:

Så trevligt med bröllop!

14 Julia:

Så kul med bröllop!

15 Sofija:

Vad kul att gå på bröllop!:)

Svar: Oja!
Pauline Hurtig

16 Johanna Utterberg:

Åh så skoj med bröllop, vill också gå på bröllop! :D

Svar: Ja verkligen, var mitt första :)
Pauline Hurtig

17 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh så mysigt med bröllop :)

18 Alice Lindström:

Åh vad mysigt med bröllop!

19 Emma Engström:

Skulle vara så kul att gå på bröllop någon gång! :D

Svar: Ja de var mitt första å så fint!
Pauline Hurtig

20 Maolion:

Roligt med bröllop!
Och kul att du gjorde kortet till dom själv! Jag gick "kurser" på kvällar ibland back in the days och gjorde kort, det var himla kul minns jag!

Svar: Ja :) tack! Vad roligt, ja älskar att pyssla
Pauline Hurtig

21 Jasmine:

Svar: Som sagt ett jättefint kort som du har gjort. Missade att läsa den detaljen när jag ögnade igenom inlägget igår.
Kram

Svar: Tack så mycket! :)
Pauline Hurtig

22 MADDISENJ.SE:

VAd roligt med bröllop! Min barndomsvän gifter sig om 3v, ska bli så kul att gå på deras bröllop! Otroligt fint kort du gjorde åt dem, önskar att jag var lite mer pysslig ibland :p

Svar: Ja :) vad kul! Tack snälla
Pauline Hurtig

23 MADDISENJ.SE:

VAd roligt med bröllop! Min barndomsvän gifter sig om 3v, ska bli så kul att gå på deras bröllop! Otroligt fint kort du gjorde åt dem, önskar att jag var lite mer pysslig ibland :p

24 Ellen Gräntz:

Vad mysigt att gå på bröllop! Försöker få alla runt omkring mig att gifta sig snarast så att jag får gå på bröllop också, haha...
sv: Åh men fina du, nu blev jag ju ännu mer poddpepp!

25 Ellen Gräntz:

Vad mysigt att gå på bröllop! Försöker få alla runt omkring mig att gifta sig snarast så att jag får gå på bröllop också, haha...
sv: Åh men fina du, nu blev jag ju ännu mer poddpepp!

Svar: Haha ja samma här. Trodde jag skulle vara tvungen att göra det själv xD
Pauline Hurtig

26 Jennifer:

Vilket fint brudpar :D Stort grattis till dem!

Svar: Eller hur!
Pauline Hurtig

27 Denise:

Så fint och mysigt med bröllop! :D

28 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh så fint :). Mysigt att gå på bröllop har aldrig varit på det själv :)

Svar: verkligen! detta var mitt första :)
Pauline Hurtig

29 Sarah:

Så roligt o mysigt me bröllop :)

30 Carolina:

Åh så himla mysigt ju! Åh vad jag skulle vilja gå på bröllop, så romantiskt! :D

Svar: Ja verkligen!
Pauline Hurtig

31 Sara Ekman:

Sååå mysigt! Önskar man fick gå på bröllop oftare :D

Svar: Ja! Detta var mitt första
Pauline Hurtig

Kommentera här: