Sunday

Jag och Theodor har en riktig mysdag idag helt utan måsten, precis som söndagar ska vara. Jonas har tyvärr jobbhelg men han får vara med och mysa ikväll. Jag och Theodor kör matchande outfits, han har på sig sin ljusblåa onepiece och jag har min ljusrosa twopiece, så mysigt! Nu ligger Theodor och sover middag så jag passar på att fixa lite vid datorn. Imorgon fortsätter vi inskolningen på förskolan.
 
 
Theodor envisades med att han minnsann skulle ta foto och inte jag så han fick hålla i lillkameran och var så nöjd, tog flera bilder. Han är verkligen duktig, så roligt att han visar intresseför det, men det är väl inte så konstigt med tanke på hur mycket jag fotar honom...
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad härligt med en mysdag! <3 Kramis

Svar: oja!
Pauline Hurtig

2 Linnéa:

Ah, skönaste söndagsoutfiten, låter mysigt <3

Svar: älskar de :) ja det var det!
Pauline Hurtig

3 Sarah:

Va roligt att han gillar att fota :)

Svar: hihi ja!
Pauline Hurtig

4 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh vad skönt med en mysdag, det behövs ibland :)

Svar: ja ofta tycker jag! :)
Pauline Hurtig

5 Sara Ekman:

Mys :)

6 Alice Lindström:

Söta outfits! myskläder är ju det bästa som finns!

Svar: tack! ja men verkligen :D
Pauline Hurtig

7 Johanna Utterberg:

Vilken myssöndag! :)

8 Jessica Högberg:

Det ska börjas i tid=)

Svar: haha ja
Pauline Hurtig

9 Ronja Therese:

Såå härligt att inte ha några måsten!

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

10 Emelie Andersson :

Åh så mysigt! :)

11 Amanda:

Men åh så mysigt<3

12 MALINDENISE:

Åh vad mysigt!

13 Wanderlust by Jona:

Haha åh, sötnosen! Har han lyckats få till några fina bilder? ;)

Svar: hihi :D ja men faktiskt, lite oskarpa kanske.. ;)
Pauline Hurtig

14 MADDISENJ.SE:

Så mysigt! Min sambo har också jobbhelg, dock jobbar han nätter denna helg så jag får roa mig själv på kvällarna :P

Hoppas det går bra på förskolan i morgon!

Svar: oja :) okej vad trist, men skönt ibland kanske, min sambo jobbar kväll 2 veckodagar :)
Tack!
Pauline Hurtig

15 Jeanette:

Vilken härlig dag det låter som att ni har haft :)

Svar: det hade vi! :)
Pauline Hurtig

16 Josefine Arvehall:

Så skönt med inga måsten!

Svar: oja!
Pauline Hurtig

17 My:

Mysigt :)

18 Anna:

Åh så mysigt! :)

19 Louise:

Men åh sötis !!!

Svar: hihi :D
Pauline Hurtig

20 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Han har kanske hittat en hobby där! :)

Svar: haha ja han har många hobbys vår lilla kille :)
Pauline Hurtig

21 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh så mysigt :).

Såg att du kommenterat om kläderna med Babblarna :). De släpps den 24/1 så jag skickar dig en länk till kläderna då så kan du kika om du vill beställa :).
Jag har party samma dag så bara att jag får beställning innan klockan 18:00 den dagen så är det lugnt :).

Svar: ja! :)
åh toppen, tack!
Pauline Hurtig

22 Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Skönt med lugna söndagar! Lycka till på inskolningen idag :)

Svar: oja! tack :)
Pauline Hurtig

23 Matilda Berlin:

Hihihi, det är klart att han ska fota!! Så söta ni är tillsammans alltså <33

Svar: självklart :D aw tack!
Pauline Hurtig

24 Dixi Wonderland:

Barn vars föräldrar vloggar blir verkligen "skadade" haha. Följer Itsjudyslife på youtube. Och där började barnen vlogga innan 3 års ålder ;)

Svar: haha åh kan tänka mig det.. de snappar ju upp allt
Pauline Hurtig

25 Frida G Svensson:

haha min dotter har också börjat fotografera. Men med en pappa som är fotograf och en mamma som är bloggare så är det väl ganska givet! =)

Svar: så kul!
Pauline Hurtig

26 Denise:

Hoppas att det går fortsatt bra med inskolningen :)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

27 Gabriella :

Åh såå mys!!

28 NATALIA :

Så mysigt!

Kommentera här: