Morfars födelsedag

Idag är det min morfars födelsedag, tyvärr lämnade han oss 2012 och det går inte en dag utan att jag saknar honom. På slutet kände jag hur han inte orkade mer, det var inte så mycket kvar av honom. Jag sa då att det var okej, att han fick dö om han inte orka mer och det gjorde han. Men det gjorde så ont i mig när han dog, det gör de fortfarande när jag tänker på det, men oftast när jag tänker på morfar så är det bara sådan glädje. Vi hade en väldigt nära, stark och speciell relation till varandra. Han var egentligen ganska så sjuk men han var alltid stark för mig och jag fick alltid krypa upp i hans famn och vara lillagumman. Vi hade så himla roligt tillsammans, han ställde alltid upp på mina lekar (till och med att bli sminkad) och jag fick alltid vara med på det han gjorde. Jag vet att han vakar över mig och alltid är vid min sida. Saknar honom så♥
 
 Jag och morfar när jag var liten.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vad fint skrivet! <3 Kramis

Svar: tack!<3
Pauline Hurtig

2 Sara Ekman:

<3

3 Gabriella :

<33

4 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh stor kram <3.

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

5 Linnéa:

Sååå fint inlägg, hade kunnat kopiera texten fast klistra in min farmors namn istället <3

Svar: tack snälla. vad fint!
Pauline Hurtig

6 MALIN:

Så fint <3 Grattis på hans dag! Kram

Svar: <3
Pauline Hurtig

7 Boel:

Han verkar ha varit en fantastisk man.
Grattis till honom <3

Svar: det var han verkligen <3
Pauline Hurtig

8 Miss Jennifer:

<3

9 Ellen Gräntz:

Vad fint att läsa. Kram <3

Svar: kram<3
Pauline Hurtig

10 ullie:

beklagar .. ja det känns grattis till morfar

Svar: tack
Pauline Hurtig

11 Emelie Andersson :

Grattis till han! Och så fint du har skrivit <3

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

12 Jessica Högberg:

Jobbigt när dom går bort, men som du säger - när dom inte orkar mer får det ändå vara ok... Kram!

Svar: jo <3
Pauline Hurtig

13 NATALIA :

Kram fina du!

Svar: kram! <3
Pauline Hurtig

14 Matilda Berlin:

Skickar ett stort grattis till honom och en ännu större kram till dig finaste <33

Svar: <3
Pauline Hurtig

15 Dixi Wonderland:

Det gör så ont att förlora anhöriga :( Tur man har alla fina minnen <3

Svar: verkligen! :(
Pauline Hurtig

16 Frida:

Nice, de är bra allihopa tycker jag, speciellt Stranger things. New girl har jag dock inte sett, så kanske ska kika på det då:)

Mysiga minnen du har av din morfar <3
Jag stod också min morfar väldigt nära och han har betytt väldigt mycket för mig. Betyder fortf väldigt mkt även fast han inte finns kvar.

Svar: <3
Pauline Hurtig

17 Johanna Utterberg:

Åh så fint inlägg och tänk vad man kan sakna <3

Svar: tack <3 jo :(
Pauline Hurtig

18 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Beklagar sorgen :/

Svar: tack
Pauline Hurtig

19 Ida Lindborg ♡:

åh, kramar! ♥ så fint skrivet!

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

20 Alice Lindström:

<3

21 MALINDENISE:

Fin bild!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

22 Annika:

Fina minnen.

23 Anna:

<3

24 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det är alltid tungt när någon nära går bort, och vissa högtider minns man de mer!

Svar: jo :/
Pauline Hurtig

25 maja söderberg:

åh<3

26 Celine:

Kram på dig <3

Svar: <3
Pauline Hurtig

27 Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Många kramar! Så himla fint inlägg <3

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

28 Sandra SG:

fint inlägg synd att han inte är vid livet. Både min morfar och farfar finn inte vid livet tyvärr :(

Svar: jo :( så tråkigt! jag har ingen av mina mor och far föräldrar kvar
Pauline Hurtig

Kommentera här: