Mammaledig

Idag har Jonas börjar jobba igen och jag är nu mammaledig i en vecka för nästa tisdag ska jag börja skola in Theodor på förskolan, så spännande, har ingen aning om hur länge det kommer ta. Det känns så himla underbart att få vara hemma och mysa bara jag och Theodor. Han är så galet rolig och vi har så roligt ihop. När det var dags för honom att sova middag tog vi en härlig promenad. Jag passade då på att lyssna lite poddar, jag började med poddlyssning när jag var mammaledig och gick så mycket promenader, sedan har jag fortsatt att lyssna på bussen till jobbet men nu hade jag inte lyssnat sen innan jul alltså har jag fortfarande några att lyssna ikapp. Å Theodor älskar att sova ute så jag hoppas på fler promenader den här veckan.
 

Kommentarer:

1 Frida:

Åh men vad härligt! :)

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

2 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det kommer säkert att gå bra på inskolningen! :)

Svar: det tror jag med :) iaf. för honom
Pauline Hurtig

3 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Låter härligt :). Jag fullkomligt älskar poddar :D. Är så enkelt att lyssna på speciellt när man ska ut och gå eller liknande :).

Svar: ja verkligen :D
Pauline Hurtig

4 MALIN:

Vad roligt att han ska börja på förskola! Det kommer gå såååå bra! Kram

Svar: ja :) hoppas det!
Pauline Hurtig

5 Amanda CL:

hoppas inskolningen kommer gå bra och smärtfritt!

Svar: tack det hoppas jag med :)
Pauline Hurtig

6 Linnéa:

Åh kul, hoppas inskolningen går bra <3. Mysig bild :)

7 Linnéa:

Åh kul, hoppas inskolningen går bra <3. Mysig bild :)

Svar: tack så mycket :D <3
Pauline Hurtig

8 Celine:

Så mysigt <33 Inskolningen blir säkert jättebra!

Svar: ja :D det tror jag med!
Pauline Hurtig

9 Johanna Utterberg:

Så spännande med inskolning snart! :)

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

10 Ida Lindborg ♡:

åh mys, så mysigt med snö med!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

11 Louise:

Spännande med förskolan nu då kommer gå bra :D

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

12 Netti Starby:

Åh vad mysigt och kul att det snart är dags för inskolning :-D Kramis

Svar: ja :D det känns spännande!
Pauline Hurtig

13 Linda:

Kul att lyssna på poddar 😊 inskolningen kommer gå bra ska du se

Svar: ja :) hoppas det!
Pauline Hurtig

14 Dixi Wonderland:

Jag lyssnar nästan alltid på poddar när jag är ute och går med hundarna. Så mysigt :D

Svar: ja det är verkligen härligt!
Pauline Hurtig

15 Alice Lindström:

Vad mysigt med poddlyssning!

Svar: oja!
Pauline Hurtig

16 Matilda Berlin:

Men åhh vad spännande med inskolning! Har han blivit så stor alltså?? Jösses! <333

Svar: verkligen! japp 1 ½ år!! :o
Pauline Hurtig

17 Jessica Högberg:

Så mysigt, ha en härlig vecka=)

Svar: ja, tack :D
Pauline Hurtig

18 my:

Mysigt :)

19 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vad skönt att bara vara hemma och mysa! :)

Svar: ja verkligen! :D
Pauline Hurtig

20 Jennifer :

Vad spännande med inskolningen :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

21 Amanda:

Åh vad spännande med inskolning, kommer gå så bra så <3

Svar: oja! ja vi får hoppas det :)
Pauline Hurtig

22 Amanda Lindstrand:

mysig bild!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

23 Anna:

Så mysigt! :)

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

Kommentera här: