Hej då Januari

Jag har i år tänkt att göra ett inlägg inför varje månad där jag berättar om vad vi har planerat under månaden. Jag kommer då att visa bilderna som jag satt i kalendern som vi gav bort i julklapp till nära och kära. Så klart är Theodor motivet. Men eftersom jag inte gjorde det i januari så vill jag visa er den bilden med.
 
 
I Februari har vi verkligen så himla lite planerat, men skönt ändå. Så än så länge ser planerna ut så här (förutom jobb och hemma mys) :
 
3/2 Lördag åker vi till Jokkmokk, så himla mysigt, det är ju marknad där och vi har varit där några gånger tidigare men inte Theodor så det ska bli så roligt. Ser verkligen framemot det!
 
12/2 Måndag ska jag vicka i 2 balettklasser igen.
 
13/2 Tisdag, fettisdag, då är jag ledig och ska bara mysa med Theodor. Jag tänkte så klart att vi ska äta semla, jag är inte så mycket för det men Theodor älskar det!
 
14/2 Onsdag, då är det ju alla hjärtans dag, något som jag verkligen firar, tyvärr så jobbar jag kväll då så vi får fira det en annan dag.
 
Hoppas även på ett få till vinterfamiljefotograferingen 
 
och lite pulkaåkning samt grillning i stugan.
 
Sedan kommer det säkert hända en massa mer, kalendern brukar fyllas på eftersom. Hoppas ni får en jättebra månad!
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vilken söt kalender och vilken härlig månad du har framför dig :-D Kramis

Svar: tack :D ja verkligen!
Pauline Hurtig

2 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Så söta foton :).
Ser ut som härliga planer för februari för er del :)

Svar: tack så mycket! ja det känns bra :)
Pauline Hurtig

3 MartinaOlsson:

Hej!
Hoppas att allt är bra med dig :)
Jag tänkte bara passa på att tipsa dig lite snabbt om att jag just nu har en tävling på min blogg där du kan vinna mina favoritsheetmasks från Tokkitokki. Så är du sugen på att testa några grymma K-beauty ansiktsmasker så är det bara att klicka på länken nedan och vara med och delta :)
https://martinaolsson.myshowroom.se/73369/tavling-vinn-mina-favoritsheetmasks-fran-tokkitokki/

4 Linnéa:

Men så söta foton/kalender - måste köpa mig en ny väggalmanacka jag med <3

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

5 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Så söt han är :)

Svar: ja visst är han :D
Pauline Hurtig

6 Gabriella :

Åh så roligt att försöka få in en familjefotografering!!

Svar: ja vi gör det varje vinter, sommar och höst :D
Pauline Hurtig

7 ullie:

åhh så mysigt me kalender numera ingen som vill va me utav mina tråkigt

Svar: ja eller hur! nej vad tråkgit :(
Pauline Hurtig

8 Ida:

Älskar sånna personliga kalendrar, har vi här hemma med!! :) SÅ FINT! <3

Svar: :D
Pauline Hurtig

9 Celine:

Så himla gullig kalender och mycket kul inplanerat! :D

Svar: tack! ja :)
Pauline Hurtig

10 MALIN:

Sjukt att det redan gått en månad av året! Kram

11 Sarah:

Så roligt me pulkaåkning :)

12 Alice Lindström:

Vilken fin kalender!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

13 Wanderlust by Jona:

Låter som att ni har ett par riktigt härliga saker att se fram emot! :)

14 Denise:

Vilken söt kalender! :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

15 Dixi Wonderland:

Va mycket roligt ni har att se fram emot :D

16 natalia:

Det hinner nog bli mer inplanerat under månadens gång ;)

Svar: jo det brukar ju bli så :)
Pauline Hurtig

17 My:

Grilla på vintern är ju det mysigaste!!

Svar: ja supermysigt!
Pauline Hurtig

18 Johanna Utterberg:

Låter som om en mysig månad väntar! :)

19 emelie andersson:

Så gullig kalender :)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

20 Amanda:

Men ååh så söt<3

Svar: :D
Pauline Hurtig

21 Sara Ekman:

så skönt att ha lite lugnare månad! :) och så fin kalender, kul idé!!

Svar: jo :) tack!!
Pauline Hurtig

22 Jennifer:

Åh vad söta foton och kalender!


www.jennifermilton.blogg.se

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

23 Iselin Renée:

Så søt kalender :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

24 Jessica Högberg:

Låter lite lagom som start i planering=)

Svar: ja faktiskt!
Pauline Hurtig

25 Malin:

Tycker gamla hederliga kalendrar är fantastiska, synd bara att sambon vill ha allt digitalt så vi alltid har våra scheman synkade. Ska nog dock ändå köra den lilla fina rosa i pappersformat vi fått från jobbet, allt behöver ju inte stå i telefonen ^_^
Bättre än inget. Och din verkar ju bara vara fantastiskt fin!

Svar: jag älskar vanliga :D gillar att skriva för hand. tack!
Pauline Hurtig

26 maja söderberg:

Vilken himla fin kalender!

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

27 ajlimullersandvik.blogg.se:

Men åååh, så kul att gå på Jokkmokks marknad!! I två år bodde jag där och marknadsdagarna var ganska fräna :D

Svar: åh vad kul! jag har bara varit där under marknaden men tycker det är så mysigt!
Pauline Hurtig

28 Carolina Thoor:

Härligt att ge bort en sådan här kalender i julklapp - gjorde jag med till mina morföräldrar med deras hund på :'D
Härligt att ha lite att se fram emot ju :D
Jag är ledig på alla hjärtans dag, men kan tänka mig at Niclas jobbar, så kommer nog bli att jag lagar någon god mat och soffamys sedan!

Sv; ja, det var en mysig tisdag :)

Svar: ja :D haha vad kul! okej härligt
Pauline Hurtig

29 Miss Jennifer:

Ser som en härlig månad framför er :)

30 Frida:

Ja riktigt mysigt.
Fin bild! Och skönt att inte ha så mkt planerat. Jag har inte heller mkt planerat i Februari. En rockkryssning but thats it. Får se vad som händer under månadens gång :D

Svar: tack! vilken av dom tänkte du på? härligt!
Pauline Hurtig

31 Ida - foto & häst:

Så himla söt kalender! Och verkar vara en rolig månad ni har framför er :)

Svar: tack! ja :)
Pauline Hurtig

32 Anna:

Vilken fin kalender!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

33 Josäfin Andersson :

alltså sååå söt kalender!

Svar: tack! :D
Pauline Hurtig

34 Angelica Wåhlin:

Så himla fina bilder!!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

Kommentera här: